Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælges ikke alligevel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har gennem tiden hentet rigtig mange gode råd, hjælp og vejledning hos jer, nu er jeg her igen og håber igen på jeres hjælp og velvilje.

Jeg har besluttet at sælge mit firma 123-newjob.com inclusive ALT, source koder, domæner, website osv osv. Det er naturligvis med blødende hjerte jeg har taget denne beslutning, men det er af personlige årsager at det sælges nu.

Nu vil jeg gerne have råd og vejledning fra alle jer eksperter herinde, hvordan bærer jeg mig mest fornuftigt ad, hvor sættes den slags til salg henne, skal jeg have en "business brooker" skal det være en dansk eller en udenlandsk, hvad skal jeg passe på, kort sagt alle de gode råd i kan give mig tager jeg imod med kyshånd.

Jeg håber på en masse gode råd, hjælp og vejledning fra jer, send også gerne Pm'er.

På forhånd tak for hjælpen

Best regards

Kim Boldig

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke sat mig grundigt i jeres koncept. Men et lille tip herfra er at få læst korrektur på jeres egne tekster - både på dansk og engelsk, inden I lover "Perfekte ansøgninger" og "Ingen stavefejl". Allerede på forsiden af både den danske og den engelske version er der fejl (og på engelsk er der mange ikke-engelske formuleringer, som en engelsktalene ikke ville skrive).

Den danske tekst bærer også en del præg af, at man har lagt større vægt på SEO end gode formuleringer?

Ovenstående er ment som konstruktiv kritik - intet andet:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)