Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om disse tre betalingsgateways og hvorfor i har/skulle vælge den/dem. Grunden til jeg er interesseret i dette er blot for at høre andre iværksætters meninger og betalingsoplevelser.
Vi benytter ePay som betalingsgateway og jeg har kun positivt at sige om dem. De har god support og et billigt produkt. Hvis du KUN skal bruge Dankort kan du sikkert godt nøjes med PBS betalingsgateway men skal du benytte internationale kort vil jeg helt klart anbefale ePay. De har bl.a. mulighed for multi indløsning, så Dankort betalinger foregår gennem PBS men andre kort foregår gennem f.eks. Swedbank. Fordelen ved det er at du ved internationale kort ikke skal vente 30 dage på at få dine penge som hos PBS.
Jeg har ikke erfaringer med Paypal. Mine kunder har altid skulle have Dankort betaling så det udelukker lissom Paypal.
Jeg har lavet projekter på både ePay og Quickpay. Begge giver en fin service og har en rimelig pris. Begge har fin dokumentation af deres interfaces samt eksempel-kode, så det er ret let at lave integrationen.
ePay har det billigste tilbud hvis du kun skal have Dankort. Hvis du skal have int. kreditkort med, så er Quickpay billigere.
Quickpay giver adgang til deres web API direkte i deres basispakke. For at få det samme hos ePay skal du op og have den store ePay pakke. Så hvis du har brug for at lave avancerede ting, såsom capture når varen rent faktisk sendes, delvist refusion af køb og den slags, så har Quickpay en fordel. Med de små ePay pakker er man nødt til at logge ind i deres admin-modul og gøre dette manuelt.