Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AdWords - hvad sker der?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Nu må jeg vist til at ty til lidt hjælp.

Grundlæggende har jeg læst Adwords Profit fra PPCProfit.dk, som har hjulpet mig meget i forhold til at optimere mine kampanger. 

På det sidste er mit AdWords budget er eksploderet. Førhen kunne jeg nøjes med 500kr/md uden at miste klik og trafik, nu holder 500kr knap en uge.

Er mine konkurrenter bare bedre?

Helt konkret, har jeg et søgeord hvor jeg fik rigtige mange kunder fra - hvor jeg har en QS på 10/10 optimeret annoncen så søgeordet indgår i både overskrift, annoncetekst, og display url. Har haft lavet en landingpage, men den hjalp ikke alligevel. Desunden er min QS jo 10/10?

Min maks CPC på 20kr og den ene klik jeg har fået hele ugen har kun kostet 7 kr, så rammer ikke det loft.

Hvis jeg søger på søgeordet selv (pc hjælp århus) kan jeg ikke engang finde mig selv i resultaterne.

What to do?

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 08:14

..søger jeg på IT Hjælp Århus, hvor jeg har en annonce målrettet på også - så er det min annonce fra PC Hjælp Århus der dukker op.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:09

Slet ingen?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:38

du kunne begrænse visningen så den kun vises for bestemte postnr. (8000)

dermed undgår du at irelevante klikker

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 19:12

J. Deleuran:

du kunne begrænse visningen så den kun vises for bestemte postnr. (8000)

dermed undgår du at irelevante klikker

Hej,

Tak for svaret. Det har jeg desværre allerede gjort. 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 20:20

Hej Denni.

Det er muligvis mig, som er dårlig til at læse, men jeg synes ikke det er helt klart fra dit første indlæg om problemet består i at dine annoncer ikke længere vises, eller om folk blot er holdt op med at klikke på dem.

Når jeg søger efter PC HJÆLP ÅRHUS, så står din annonce fint og flot øverst - og bortset fra at din tekst bryder lidt tosset, så er der ikke umiddelbart noget til hinder for at folk klikker...

Eller er problemet at klikkene kommer i spandevis, men at folk ikke kontakter dig?

Mvh Troels.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 05:56

Hej Troels.

Jeg synes bare at prisen er steget rigtig meget - samt effekten faldet. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)