Hej Aminoer, |
..søger jeg på IT Hjælp Århus, hvor jeg har en annonce målrettet på også - så er det min annonce fra PC Hjælp Århus der dukker op.
Hej Aminoer, |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
..søger jeg på IT Hjælp Århus, hvor jeg har en annonce målrettet på også - så er det min annonce fra PC Hjælp Århus der dukker op. |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Slet ingen? |
du kunne begrænse visningen så den kun vises for bestemte postnr. (8000) dermed undgår du at irelevante klikker |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hej, Tak for svaret. Det har jeg desværre allerede gjort. |
Hej Denni. Det er muligvis mig, som er dårlig til at læse, men jeg synes ikke det er helt klart fra dit første indlæg om problemet består i at dine annoncer ikke længere vises, eller om folk blot er holdt op med at klikke på dem. Når jeg søger efter PC HJÆLP ÅRHUS, så står din annonce fint og flot øverst - og bortset fra at din tekst bryder lidt tosset, så er der ikke umiddelbart noget til hinder for at folk klikker... Eller er problemet at klikkene kommer i spandevis, men at folk ikke kontakter dig? Mvh Troels.
|
Hej Troels. |