Hej Amino!
Jeg har igennem den seneste tid fulgt meget med på siden her og finder en masse gode råd og brugbart input.
Jeg ønsker at starte min egen virksomhed og har en masse ideer til hvad det kunne være.
Det som jeg for tiden prøver at samle informationer til er eksport af medicin til udlandet, nærmere centralasien. Jeg har en masser kontakter som distribuerer medicin til store områder i landet men de vil meget gerne have medicin fra de vestlige lande især EU pga kvaliteten.
Mit spørgsmål til jer er så om der er nogen der har erfaringer med dette område og hvordan jeg skal gribe det an? Skal jeg kontakte distributører som Nomeco og Tjellesen for produkter og prislister eller hver enkel producent af den pågældende medicin? ER det bedst med et lager eller skal jeg dropshippe? Det med lageret vil kræve en hel masse tilladelser og der stilles særlige krav til opbevaringen osv for ikke at glemme udgifterne. Jeg håber i kan hjælpe for udsigterne er gode og mine kontakter er pålidelige og pengestærke. Det som kræver arbejde eren vareliste med priser samt logistikken.
mvh
Rahimi
|
Jeg er uddannet eksportingeniør.....er pt på dagpenge.....kan måske hjælpe dig med eksportforbredelse? Det kommer an på hvordan vi strækker pakken sammen. min email: gr@live.dk Vh. Ganthi