Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport af medicin.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg har igennem den seneste tid fulgt meget med på siden her og finder en masse gode råd og brugbart input.

Jeg ønsker at starte min egen virksomhed og har en masse ideer til hvad det kunne være.

Det som jeg for tiden prøver at samle informationer til er eksport af medicin til udlandet, nærmere centralasien. Jeg har en masser kontakter som distribuerer medicin til store områder i landet men de vil meget gerne have medicin fra de vestlige lande især EU pga kvaliteten.

Mit spørgsmål til jer er så om der er nogen der har erfaringer med dette område og hvordan jeg skal gribe det an?

Skal jeg kontakte distributører som Nomeco og Tjellesen for produkter og prislister eller hver enkel producent af den pågældende medicin?

ER det bedst med et lager eller skal jeg dropshippe?

Det med lageret vil kræve en hel masse tilladelser og der stilles særlige krav til opbevaringen osv for ikke at glemme udgifterne.

Jeg håber i kan hjælpe for udsigterne er gode og mine kontakter er pålidelige og pengestærke.

Det som kræver arbejde eren vareliste med priser samt logistikken.

mvh

Rahimi

Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:56

Jeg er uddannet eksportingeniør.....er pt på dagpenge.....kan måske hjælpe dig med eksportforbredelse? Det kommer an på hvordan vi strækker pakken sammen. min email: gr@live.dk Vh. Ganthi 

Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:39

Ingen som kan hjælpe?

Jeg har den seneste tid fået mange svar på mine spørgsmål og fundet frem til en fornuftig opbevaring på et lagerhotel, tilladelser fra lægemiddelstyrelsen samt fragten.

Det er selvfølgelig indledende informationer og vil kræve indhentning af nye tilbud om opbevaring samt fragt.

Er der nogen herinde som kan hjælpe med priser vedrørende opbevaring af medicin, pr. palle, samt registrering?

Og priser for fragt med skib og fly?

Det som jeg nu skal intensivere er at finde de billigste præparater. Det drejer sig om samme lægemidler som bliver solgt på de danske apoteker-

Hvor kan finde de billigste lægemidler?

- originalproducenterne

eller

- parallelimportørerne?

Jeg håber der er nogen som kan komme med input til dette indlæg.

Mange venlige hilsner

Rahimi

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:41

Hej,

Det er godt nok et halv år gammel indlæg men vil lige høre om du har fået svar på det og hvor lang er du kommet med det. Deusden vil jeg lige høre om Det er Afghanistan eller Iran som du gerne vil eksportere medicin til?

Let me know så tager vi derfra?...

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:30
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)