Men mangler nogen som har samme interrese og kan bidrage måske med prints/brodering eller få syet tøj eller andre ting? Kontakt mig hvis det lyder som noget for jer :) |
Streetwear tøj..
- 1
Hej Kian, Prøv at kigge forbi www.clubcasual.dk, der kan du få hjælpe til at starte dit eget Streetwear-mærke og samtidig få adgang til en kendt salgskanal! |
|
Jeg fik aldrig svar på mail fra dem :( Håber der dukker andre op som er friske.. Er gået lidt i stå da jeg mangler nogle at samarbejde med |
hej hvis du har lyst kan jeg måske hjælpe dig. vi har selv lige startet op og kender til de mange ting der kan gå galt men skriv mig en mail på kasperschmidt@ofir.dk hvis du er intreseret mvh kasper |
Hej Kian,
Er det herretøj eller dametøj du vil lave? Jeg sidder som partner på hjemmesiden www.miinto.dk som hjælper med at sælge tøj for niche butikker så det kunne måske være spændende for dig at kigge forbi hvis du er interesseret i modetøj, streetwear. Du kan kontakte mig direkte herinde hvis du er interesseret i at få solgt dit streetwear / modetøj ! ;)
Konrad A. Kierklo |
modetøj fra flere hundrede tøjbutikker online!
Det ser ud som om, at der er ved at komme mere fokus på streetwear i DK, det er da positivt. Held og lykke med dit projekt. |
hej Konrad jeg ville bare høre om det var "dig" der startede miinto op ? jeg ville virkelig gerne høre lidt omkring det :) evt. kontakt mig på min mail Soren_jacobsendk@hotmail.com Mvh. Søren |