Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man producenter?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har nogle gode tips til hvor og hvordan man finder frem til virksomheder i f.eks. Tjekkiet, som kan levere eller producere varer?

Jeg synes jeg har søgt nettet tyndt snart, men det meste der dukker frem er virksomheder i Kina, resultater fundet på alibaba osv.

Jeg har fundet frem til en virksomhed i Israel (også via alibaba for øvrigt), men de har allerede en agent i scandinavien, så der er "lukket" der.

Jeg ville allerhelst finde en løsning indenfor EU (ellers har jeg fundet frem til en leverandør i Kina som kunne være interessant).

Nogle der har nogle gode tips og ideer?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:57

Hej Glisborg

Har du forsøgt dig med at spørge Udenrigsministeriet i det land du ønsker at få leveret/produceret fra.? Jeg ved ikke om de kan hjælpe, men de burde ihvertfald have en god idé om hvem der kan hjælpe ;)

Go' dag

Mvh.

Alexander M. Andersen

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:08

Pröv at kontakte den danske ambassade i Tjekkiet (eller i de lande du overvejer)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:36

Hej Glisborg

Det kommer an på hvad det drejer sig for nogle "varer" og hvad du ønsker at gøre med dem. Søger du bare varer generelt, eller ønsker du et agentur osv.? Du kan evt. bruge en sourcing expert som mig eller andre. Kina er vanskeligt og du gør klogt i at have en lokal sourcing agent, anbefalinger, connections, dansk ejede virksomheder i Kina el.l. Anyhow, jeg skal til Tjekkiet næste uge med nogle indiske kunder. Skriv evt. på strauss@zorcio.com.

Hilsen Daniel

Tilmeldt 6. Oct 10
Skrevet kl. 12:52

Tak for jeres svar.

Det er nogle bestemte produkter (eller en bestemt type i hvert fald) jeg har interesse i og er på udkig efter.

Jeg har ikke travlt og er indstillet på at bruge den tid og energi der skal til for at finde frem til det rigtige/ de rigtige steder/ rigtige måder.

Tilmeldt 6. Oct 10
Skrevet kl. 12:54

Glemte lige at oplyse, at det er prdukter til hundetræning jeg leder efter.

Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:56

Prøv evt. at finde forretningsmesser der omhandler den varegruppe du har interesse for.

F.eks. er der zoomark i Italien for tilbehør til kæledyr

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 20:05

Prøv på http://dk.kompass.com/

De påstår at have 3 mill. b2b virksomheder i databasen, så der burde være en mulighed for at finde det du søger.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 20:50

Glisborg:
Det er nogle bestemte produkter (eller en bestemt type i hvert fald) jeg har interesse i og er på udkig efter

Det er jo svært at hjælpe dig når du er så hemmelighedsfuld omkring hvad det er du søger!

Her får du dog nogle generelle råd:

internationale fagmesser:

Er et rigtigt godt sted at starte. Der findes stort set fagmesser indenfor alle tænkelige områder.

Handelskammer:

Det tjkekiske handelskammer I Danmark hjælper dig gerne  med at finde en leverndør / producent i tjekiet. Du vil normalt kunne finde oplysninger om handelkammeret på embassadens hjemmeside.

Indkøbs Guides:

Brug nogle af de seriøse guide såsom

Kompass

Wer Liefert Was  (her skal du vælge tjekiet)  http://www.wlw.com/com/index_wlw.html

Mvh

Ravn

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 00:47

Jeg har for bekendt haft held med at bruge linkedin til at fremfinde bestemt område med leverandører i italien, hvorefter google søgning med område + branche gav ønskede referencer.

Diskussionboard i pågældende land inden for branche kan være retningsviser.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)