Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den kære politik

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Elmholdt:
Jeg skal ikke påstå at jeg forstår din "stolthed" (det er jo sikkert ikke noget du personligt har haft indflydelse på) men dig om det. Men hvad er så "nok" i din optik?

Stoltheden går ganske simpelt på at folk tager stilling til politik og ikke kendis barometeret. Det burde være en stor styrke for vores samfund.

Mikkel Elmholdt:
men intentionerne i Grundloven er faktisk at vi skal stemme på personer vi har tillid til.

Tillid har historisk set, været et underligt ord i dansk politik ;-)

Mikkel Elmholdt:
Joachim er faktisk kendt for at have taget sin kuglestøder-karriere helt til en OL-deltagelse. Det tæller i min bog for lidt mere end hvad f.eks. Sidney Lee har opnået :-) (men hvis LA opstiller *ham* så emigrerer jeg fan'me)

Han fik enda en medalje til OL. Er Sidney Lee frisk, er jeg sikker på Samuelsen ikke er helt afvisende ;-)

Fra Farum
Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael-k:
Stoltheden går ganske simpelt på at folk tager stilling til politik og ikke kendis barometeret. Det burde være en stor styrke for vores samfund.

Ja, hvis det er det der forårsager udsvingene i meningsmålingerne. Jeg tror nu at der (også) er en del andre faktorer i spil, såsom at meningsmålinger generelt ikke er 5 potter lunken morgenurin værd :-)

Michael-k:
Han fik enda en medalje til OL. Er Sidney Lee frisk, er jeg sikker på Samuelsen ikke er helt afvisende ;-)

Don't even joke about it ... Skype-Angry

Mikkel Elmholdt - Freelance softwareudvikler
MEconsult - www.meconsult.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 102
Fra  Peak Sport Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Spe:
Men ikke med et A/S i spidsen.

Den her er jeg bange for at jeg ikke lige fangede?

[/quote]

(A)nders (S)amuelsen, A/S, men det var nok ligeså morsomt som Nikolaj's blog...Og måske for socialdemokratisk?

Mikkel Elmholdt:
Da Fog tog over havde vi et stort underskud på betalingsbalancen. Det blev rettet op under Fog
[quote user="Mikkel Elmholdt"]

Ja, for faen, udviklingen var jo igang og vi havde et globalt opsving. Det var da enormt svært at være en dårlig købmand på det tidspunkt.
Jeg smutter nu, go' weekend.
mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Elmholdt:
Ja, hvis det er det der forårsager udsvingene i meningsmålingerne. Jeg tror nu at der (også) er en del andre faktorer i spil, såsom at meningsmålinger generelt ikke er 5 potter lunken morgenurin værd :-)

Nu er det jo det vi tættest kommer på noget målbart, imellem valg, men du har ret, det nok nemmere at konkludere når valg resultatet foreligger.

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)