Hej Aminoer. Jeg skal have fundet mig en TV- og en Internetudbyder. Det må meget gerne være samme selskab der udbyder begge dele, men 2 selskaber kan også bruges. Mine krav: - Middel internethastighed - Mellem TV-pakke - Prisen
Hvem har i gode erfaringer med og hvem er de billigste på markedet?
VH Daniel
|
Billigt TV + Internet
Hvis du kan holde tungen lige i munden, kan jeg godt anbefale Hometrio. Mest pga. deres kundeservice med produkterne - Har oplevet min tv boks med HDD optager røg Søndag aften, og Tirsdag morgen bankede Post DK på med en pakke fra TDC indeholdene en spritny boks. Problemet er, at det meget nemt kan løbe op. Jeg giver omkring 1500,- om måneden, da jeg lejer lidt film, har et ekstra tv på, viasat pakken og Digital HDD optager.. Har så også lige fået en Xbox oven i hatten for 69,- ekstra om måneden mener jeg det er..
|
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Det er ikke det billigste, men jeg bruger YouSee og er meget tilfreds. Men det kommer også an på hvilke kanaler du vil have. Hvis du vil have Viasat, er der vist ikke ret mange, til en billig pris. Kan du klare dig uden, har Fullrate nu fået en TV pakke (link til min egen side), med 22 kanaler, til 179 kr. pr. måned. + det internetforbindelsen koster. Telia har også en 10 Mbit til 199 kr. pr måned, inkl. 19 kanaler.
|
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
TDC er en udemærket all-around løsning, men alt afhængig af hvad du bruger dit internet til, vil jeg ikke anbefale dem! TDC sender deres signal igennem internet stikket, som også gør at du bredbåndsforbindelse når du ser tv. Fx hvis du har mange tv i hjemmet og bruger nettet til evt spil, hosting eller andet som kræver meget af din forbindelse.
www.yousee.dk Helt bestemt! |
Hej Jesper. Er det noget du har erfaring med? Jeg har 2x Tv til i dette øjeblik, samtidigt med at jeg optager 2 programmer udover de kanaler jeg ser plus jeg er på computeren. Jeg har netop taget en speedtest og den viser 7,26 Mbps Min forbindelse er 10 mbit. |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Det billigste er Telia, næste er Fullrate og derefter TDC. Du er velkommen til at købe gennem min side ;-) |
Tak for alle svarene :) Dejligt man kan trække lidt på andres erfaringer og viden. Anders_G
// Daniel |
Med 2 drenge på 4 og 6, så er der ingen vej udenom den store pakke fra YouSee, selvom den er dyr. Jeg har bredbånd samme sted, hvilket har været trist i dag, da både TV, telefon og internet har været nede det meste af dagen. Det hører dog til sjældenhederne og ifølge deres support, så skyldtes fejlen noget TDC arbejde og ikke YouSee. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Telia har et problem med at det er meget sjældent at de kan levere tv. Desuden viser de ikke viasat kanalerne (altså tv3 osv) og hvad er et fjernsyn hvis man ikke kan se champions league.
kig lidt rundt på de forskellige udbydere, en mellempakke kan jo være mange ting.
Jeg kan godt se din pointe i at det skal være samlet, men du kan få en bedre løsning ved at splitte det op, specielt hvis du kører internet over telefonstik, og fjernsyn over antenne. Generelt set er alt internet det samme da det hele kører på tdc´s kobberkabler, og jeg ved at telia giver et modem med der både har kabeludgange og trådløs sender (ved ikke om de andre også gør).
hvis du vælger at internet der kører over kobbernettet kan du risikere en meget ustabil forbindelse fordi at der skal sendes lige præcis det du kan trække ellers virker det ikke ordentligt, det kan fikses med et kald til kundeservice :)
Men held og lykke med det
|
Nyt Projekt - www.celestina.dk
Kvalitets smykker på nettet.