God hjertelig dejlig 2. påskedag!
Jeg har på det seneste fundet ud af, at der er et rimelig stort marked inden for erotiske noveller og historier. Også her i Danmark. Jeg har prøvet at kigge lidt rundt inde på sexnoveller.dk, hvor det koster penge at få sig et medlemsskab, og hvis man ikke har det, så kan man ikke læse historierne. Det koster hele 169,- om måneden, hvilket jeg syntes er overdrevet dyrt. Selve novellerne bliver skrevet af brugere som sender dem ind, og tilgengæld får de så en måneds medlemsskab. Dvs. at dem bag siden jo ikke står for så meget igen. Altså, jo, de står da for at køre siden, og opdatere den, men de skriver jo ikke selv deres indhold.
Derfor tænkte jeg på, om det ville være muligt at kreere en lignende side, hvor det bare er meget billigere, endda måske gratis at læse historierne. Så kunne man sende en historie ind, og så få 2-3 måneders medlemsskab per novelle man sender ind. Det skulle ligne sexnoveller, bare meget billigere.
Tror i det ville være muligt at få til at køre rundt?
Hyg jer! :) |
Det lyder som en god forretning som sexnoveller.dk har kørende. Det synes jeg helt klart at du skal prøve at gøre bedre og billigere. Hvis du kender nogle med nogle gode stemmer, så kunne du måske lave dem som podcast - eller få folk til selv at læse deres historier op, dog skal du kun godekende dem hvis sproget er klart og tydeligt.