Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erotisk novelle site

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

God hjertelig dejlig 2. påskedag!

Jeg har på det seneste fundet ud af, at der er et rimelig stort marked inden for erotiske noveller og historier. Også her i Danmark. Jeg har prøvet at kigge lidt rundt inde på sexnoveller.dk, hvor det koster penge at få sig et medlemsskab, og hvis man ikke har det, så kan man ikke læse historierne. Det koster hele 169,- om måneden, hvilket jeg syntes er overdrevet dyrt.

Selve novellerne bliver skrevet af brugere som sender dem ind, og tilgengæld får de så en måneds medlemsskab. Dvs. at dem bag siden jo ikke står for så meget igen. Altså, jo, de står da for at køre siden, og opdatere den, men de skriver jo ikke selv deres indhold.

Derfor tænkte jeg på, om det ville være muligt at kreere en lignende side, hvor det bare er meget billigere, endda måske gratis at læse historierne. Så kunne man sende en historie ind, og så få 2-3 måneders medlemsskab per novelle man sender ind. Det skulle ligne sexnoveller, bare meget billigere.

Tror i det ville være muligt at få til at køre rundt?

Hyg jer! :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som en god forretning som sexnoveller.dk har kørende. Det synes jeg helt klart at du skal prøve at gøre bedre og billigere. Hvis du kender nogle med nogle gode stemmer, så kunne du måske lave dem som podcast - eller få folk til selv at læse deres historier op, dog skal du kun godekende dem hvis sproget er klart og tydeligt.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:08

Der er steder som er gratis, og som ikke kræver nogen form for registrering, så jeg tvivler på idéen. Men med den rette markedsføring kan det måske lade sig gøre.

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:11

Men min erfaring med de gratis' sider er, at der meget sjældent sker noget. Altså, der er ikke så tit nyt indhold, hvorimod der hos sexnoveller kommer en ny håndfuld hver dag Wink

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 17:14

Vær dog opmærksom på at hvis man har en bruger på Scor.dk så har man også gratis adgang til Sexnoveller.dk - dog med lidt færre features. Men det giver jo unægteligt noget trafik at være søstersite til så stor en portal. 

Se evt. her 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:18

Det har du selvfølgelig ret i. De får nok en del trafik derfra. Men selv en gratis side, som eksempelvis behov.dk, har en del brugerskrevet noveller, men stadig en del med kommentarer til historierne. Det må vel betyde, at selv gratis sider kan genere trafik Wink

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 17:25

Jo jeg tror da bestemt det er muligt at få masser af trafik til et gratis site - se bare Facebook :D 

Jeg tænkte bare at jeg lige ville nævne det lille "men" i det her konkrete tilfælde. 

Med det sagt, så synes jeg stadig at du skal give det et forsøg, men det er vigtigt at dit site er lækkert se se på og bruge. Desværre synes jeg tit man ser folk der laver et site og bygger det på et standard PHP Nuke eller Joomla tema, hvor kun navnet er rettet til. 

Sådanne sider har folk set 1000 gange og personligt bliver jeg ret hurtigt træt når jeg sidder på sådan en side, den er ikke spændende eller unik nok til at jeg bliver hængende - medmindre jeg VIRKELIG har brug for det der står på den. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 17:32

Selvfølgelig skal sitet være unikt og lækkert at se på. Jeg har selv leget med webdesigns osv. de sidste par år. Og så vil jeg påstå, at jeg har et godt øje for, hvad der ser godt ud Stick out tongue

Men selvfølgelig skal det have et unikt design, det klart Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)