Hej alle Aminoer
Vi er en gruppe studerende der skal igang med at skrive eksmanens projekt. Vi har valgt at kontakte BravoTours og AM Production for at indgå et samarbejde. De er begge meget villige til at indgå et samarbejde med os. Opgaven går ud på vi skal udvikle en ny guide mappe. Begge parter er meget interesseret. Vi er selvfølgelig meget glade for deres store begrejstring for vores idé. Vi er dog lidt bange for at vi laver en masse "forarbejde" for dem også kan de drage en konklusion ud fra vores projekt og derefter fører det ud i livet. Vi er selvfølgelig interesseret i at vores produkt bliver til en realitet, men ikke uden at vi får en form for honorar. Summer sumraum vi skal have beskytte vores idé Er der nogle der ligger inde med en kontrakt eller noget der kan omskrives, og anvendes til dette?
På forhånd tak |
Hej Valek
Har selv lavet nogle projekter under mit studie. Mit råd vil være giv jeres projekt til firmaet, mod at I kan bruge det som reference og måske en udtalelse fra virksomheden.
Mine oplevelser er at, det virker bedre overfor fremtidige virksomheder, du/I kommer i kontakt med. Hvis virksomhederne så vælger at give jer noget for det, vil det bare være cool. Som jeg ser det, ud fra den korte beskrivelse, gør virksomhederne også jer en tjeneste. Derfor mener jeg ikke I skal kræve nogen form for honorar, ud over muligheden for at bruge det som reference.
Dette er mine erfaringer med opgaver og projekter for virksomheder. ;)
Go' 2. påskedag...