Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny facebookgruppe - Hvad synes du?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen!
( Først vil Jeg lige undskylde, hvis Jeg har valgt en forkert kategori, til dette indlæg )

Jeg er stifter og "opfinder" af siden Alt til forfesten.
Den har nu været oppe i 5 dage, og det kører rigtig godt!

Men der er jo aldrig noget, som bliver helt perfekt - Man kan altid ændre lidt hist og her!
Jeg ville hører om der er nogle som har en kommentar til siden? Der er sikkert en del
eksperter indenfor facebook-sider herinde.

I må alle ha' en fantastisk god dag!

vh. Ken Lynggaard

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:40

Ja hvad skal jeg sige? Det er bare super. Syntes det er rigtig godt med din playlist, det samme med drinks opskrifterne. Meget nemt og overskueligt.

Syntes det er en god side og jeg har trykket (Syntes godt om) ligesom de andre knap 14.000 :)

//Ulrik

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:44

Intet mindre end genialt fundet på - Kanon arbejde!

- Bliver der en hjemmeside knyttet til eller vil det udelukkende køre via Facebook?

/Martin Dyrhøj

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:47

Fantastisk idé! Helt sikkert en side som vil/har potentiale til at blive populær blandt unge mennesker. Og så er det jo lækkert at se i har fået næsten 14.000 "likes" på under en uge. Hvordan har i båret jer ad? Smile

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 11:50

Tusinde tak for feedbacken folkens :-)

1#

Der kommer ikke en hjemmeside lige til "Alt til forfesten" , men vi er igang med et større projekt som sætter fokus på FØR og EFTER festen.
Denne facebook side er der vi sætter fokus på: FØR.
Vi mener ikke at en hjemmeside er relevant til sådan et site. Unge nu her er "altid" på Facebook. Så hvorfor ikke lave et site derinde?

2#

De 13.000+ medlemmer er kommet helt ad sig selv. Vi kører ingen kampagner / konkurrencer eller andet. Jeg tror at det er navnet der fanger blikket og nysgerrigheden.
Og så har Jeg ikke set den slags sider på Facebook før, derfor lavede Jeg den.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 11:52

Når jo - EFTER festen, vil blive et kæmpe site som Jeg og min samarbejdspartner er i gang med at bygge op. Det er et lidt større projekt.

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 12:01

Ken Lynggaard:
Denne facebook side er der vi sætter fokus på: FØR.
Vi mener ikke at en hjemmeside er relevant til sådan et site. Unge nu her er "altid" på Facebook. Så hvorfor ikke lave et site derinde?

Helt enig på det punkt - Tror egentlig også der ville være en del der ville springe fra hvis man skulle til at besøge en hjemmeside.

Men fantastisk mulighed - Vil helt sikkert bruge den side til eftertiden :-)

Af ren nysgerrighed, har i så overvejet indtjenningsmulighederne ved sådan en fanside? :-)

/Martin Dyrhøj

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Fra  Greatly Skrevet kl. 12:11

Lige præcis! :-) Derfor forbliver den en facebookside.

Og tusinde tak for de pæne ord - Rigtig lækkert at hører, at den kan bruges.

Vi har tænkt over det, men det er mere lidt skilling til serverpladsen osv. Siden vokser jo ekstremt hurtigt lige nu har og har en del trafik m.m.

Men det bliver ALDRIG en reklameside. Hvis der skal tjenes på den, bliver det på et meget lavt niveau, og på en måde, som ikke "skræmmer" folk væk :-)
Vi gør det hele af ren lyst og hobby. Og da vi syntes at der manglede et sted som dette.

Vh.

Ken Lynggaard

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 13:02

Syntes det er fedt, at i ikke har brugt nogen form for kampagner, reklamer osv. At det bare er gået fra den ene til den anden helt af sig selv. Hvis jeg nogensinde kan komme på en idé som unge er interesseret i, så er det helt sikkert inspirerende at følge denne side ;)

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Skrevet kl. 13:34

Ken Lynggaard:

Men det bliver ALDRIG en reklameside. Hvis der skal tjenes på den, bliver det på et meget lavt niveau, og på en måde, som ikke "skræmmer" folk væk :-)
Vi gør det hele af ren lyst og hobby. Og da vi syntes at der manglede et sted som dette.

Vh.

Ken Lynggaard

Det synes jeg er rigtig god stil - Respekt for det.. Ønsker jer alt muligt held og lykke med projektet :-)

/Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)