Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på ROLEX Submariner, er det en god pris?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er 

Jeg har fået tilbudt et Rolex ur af en kammerat, og jeg kan købe det, så fremt jeg takker ja til tilbuddet inden mandag klokken 12, så derfor er jeg lidt desperat for at finde ud af hvor godt tilbuddet egentlig er :)!

Modellen er:
Rolex Submariner 16613
Den er fra 1991 ( N serial ) 

Den fremstår som 99% ny.

Ægthedsbevis medfølger fra rolex forhandler.

Prisen er 28.000

Jeg håber der er nogle herinde der ved lidt om rolex! :) 

HÅBER PÅ HURTIG RESPONS ! :)

Rigtig god påske til jer alle sammen!

Frederik Fisker 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:14

Det er en ganske fin pris.

Cirka 1-2.000 under normal markedsværdi i Europa, hvis standen ellers er i orden.

Sørg for boks, papirer, samt en underskrevet erklæring hvor sælger skriver under på, at varen ikke er stjålet.

Tag ned til en urhandler og få uret verificeret. Koster ikke det store i den sammenhæng. Kan anbefale Krognos eller Klarlund, hvis du bor i København. Ellers kan du nok finde en Rolex-forhandler i det område, hvor du bor. For eksempel Ragnar, hvis du bor i Odense.

Så er du flot kørende - også med henblik på videresalg i fremtiden. Tillykke med uret, hvis du køber.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:16

Et nyt vil koste omkring 42.000 kr., så jeg synes den pris er helt fornuftig.. Rolex er desuden et ur som ikke falder meget i pris, så samtidigt med at det er et fantastisk flot ur, så er det også en god "investering" :)

Så hvis du føler for det, har pengene og vil få glæde af uret (ville jeg i hvert fald), så skal du da købe det..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 20:19

BZR:

Det er en ganske fin pris.

Cirka 1-2.000 under normal markedsværdi i Europa, hvis standen ellers er i orden.

Sørg for boks, papirer, samt en underskrevet erklæring hvor sælger skriver under på, at varen ikke er stjålet.

Tag ned til en urhandler og få uret verificeret. Koster ikke det store i den sammenhæng. Kan anbefale Krognos eller Klarlund, hvis du bor i København. Ellers kan du nok finde en Rolex-forhandler i det område, hvor du bor. For eksempel Ragnar, hvis du bor i Odense.

Så er du flot kørende - også med henblik på videresalg i fremtiden. Tillykke med uret, hvis du køber.

Koster det virkelig kun 30.000 kr? Har fundet nogen urforretninger i Europa, som vil have 40-50.000 kr., for sådan et ur hvis det altså er helt nyt.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 20:19

tusinde tak for begge meget hurtige svar :) 
det skal siges at det er det "blå" med guld rem. hvis det har noget at sige.  

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 20:20

og undskyld, så er uret fra 1993 :) 

God påske ! 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 20:24

Yes, har søgt på det og flere urforretninger i Europa vil have 40-50.000 for netop det ur, hvis det var helt nyt. Da du siger at det er 99% som nyt og Rolex falder meget lidt i pris og sagtens kan stige, så synes jeg at det er en rigtig god vennepris du får der!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:26

Beskæftiger mig ikke så meget med, hvad det koster fra nyt. Det er ikke relevant. Det er mere relevant, hvad du eventuelt kan sælge det videre for på nuværende tidspunkt, og hvad tilsvarende ure, som også er brugte, koster på markedspladsen.

Og i det henseende rammer I cirka et par tusinde under, hvad uret ellers koster rundt omkring. Brug eventuelt Chrono24.dk, super fed side.

Tilmeldt 3. Apr 10
Skrevet kl. 21:19

Okay tusinde tak :) 

Hvad tror i uret vil kunne sælges for, hvis jeg beslutter mig for det senere hen :)? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)