Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min faglige portal - Hvad syntes i ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber folk vil skrive lidt om min side, www.kompetencer.info

Dette er en gratis portal, som jeg søsatte sidste år, og for nyelig fik jeg endelig et ordentlig forum op, og et kommentar system.

Den runder de 55.000 besøgende her en af dagende, og er en gratis ide og fagportal.

Hvad syntes i ?

Og har nogle en ide til hvor jeg kan reklamere med portalen ?

Venlig Hilsen
Stefan Granholm

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:28
Jeg vil anbefale dig at læse en kort men gude-agtig-bog skrevet af Steven Krug, den hedder "Don''t make me think". Den indeholder en række fantastiske betragtninger vedr. web useability.

Umiddelbart kan jeg slet ikke se hvad din hjemmeside tilbyder, hvad skal man der? Hvor skal jeg trykke? Er siden ikke opdateret siden jul? (henviser til indlægget med kyllingen) osv... efter at bruge et par minutter, har jeg stadig ikke fattet hvad det går ud på og man skal kunne danne sig et billede af hvad det er du "sælger" ved et øjekast - f.eks. med en god tag line. Hvis man kommer direkte ind på dit site, hedder siden bare Kompetencer.info - Forsiden. Her kan du f.eks. bruge en tagline.

Jeg har set du bruger et "pædagogisk værktøj" som tag line, men det hjælper mig ikke mht. forståelsen - er det et pædagogisk værktøj der gør mig til en bedre leder? Til en bedre far?

Nå det var lidt her fra hoften :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 17:06
Fin kritik )

Hvordan kunne du tænke dig det skulle se ud ?

Du kommer ind, skal der så være en forklaring på hvad siden er, der eller under hvor der nu er "påske" artiklen ?

Siden tilbyder alt til de som arbejder med andre mennesker. Lege, aktiviteter, opskrifter, teorier, guider til job samatler, osv. osv.

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)