Hej Keld Problemet er at alt det som mange af os, ser som inovativt, er en gang mund bøvl, der ikke betyde en skid for nogen, andre end dem der kan tjene lidt håndøre på det. Hvad og hvordan medierne drives, kan virkelig ikke komme mig ved, og hvis iværksættere har så meget tid til overes at de kan sidde og se TV dagen lang, så går de ikke helhjertet ind i deres projekt. Og på den måde kan man faktisk vende sådan en tråd. Men desværre så er vi så optaget af alt det ligegyldige, for så har vi igen noget at kritiserer, og ikke glæde os over at der ikke er sket nogle katastrofer.....Hvor flere tusinde er døde, eller at børne familierne har det hårdt fordi at de ikke kan købe en ny playsstation fordi at de har købt et 48" LED 3D Fjernsyn. Eller at folk bliver skilt fordi at de lige fik samme ide, og ikke kunne blive enige om hvem der fik den først. /Kenneth |
Hehe, jeg tænkte lige på, om Thorborg laver en ny viral video, hvor han revser mediernes optagethed af begivenheder, som ikke har så stor relevans for større dele af befolkningen.
Enig med Keld - den kan jo være farlig sådan en. Så det er måske værdifuld viden alligevel. Men ja, man kan undre sig over mediedækningen af flere ting - bla. en vis ordsjonglerende og blåøjet pige, hendes ligeså blåøjede mor og pigens hendes (måske) mand.
Når det så er sagt er medierne heldigvis ikke ens og man ved vel godt hvad man går ind til når man ruller forbi EB, BT og deslige.
:) Kim