Hej alle Hermed en gratis idé til dem af jer der enten vil prøve noget nyt eller i kontakt med 55+ gruppen af brugere worldwide (worldwide fordi jeg mener at det sagtens kan udrulles på verdensplan) Der er mange der følger spil som bingo og banko i TV og på nettet. På diverse Bingo sider er de fleste med de udviklede engines der anvendes, sikre på alene at tabe deres penge. Når folknu så gerne vil spille bingo/banko på nettet og have den oplevelse der følger med i dette spil, hvorfor så ikke gøre det "rigtigt" uden mulighed for at snyde og med en attraktiv mulighed for at de ældre med et årsabonnement på f.eks. 299 kr. kan spille med alt det de lyster? Siden skal udover at være abonnement finansieret være finansieret med gaver fra bidragsydere og annoncører. Forestil jer at man laver siden og bygger den op som et studie, hvor der er reklamer rundt omkring og produkter. Men istedet for at man elektronisk trækker numre, så har man opråbere der gør det på gammeldags facon som er på skærmen og som streames direkte med optagelse på greenscreen. På den måde kan ingen forudsige hvilke numre der kommer og når spillet er i gang kan man ikke hente flere plader. Man kan maks hente f.eks. 8 plader per IP og vinder skal være identisk med kontohaver. Jeg tror med 3 ugentlige bingo/banko dage og med SUPERBINGOBANKO om lørdagen, der vil det kunne tiltrække mange brugere som annoncørerne eksponeres overfor. Man kan så hvert 15. min lave en kort reklame pause ligesom TV3 og måske finde på sjove ting der gør at folk ser reklamerne. Anyway jeg tror konceptet kan få stor succes, og mig bekendt er det ikke udviklet endnu. Ved ikke hvorfor jeg kom på den idé, da det er 40 siden jeg var tvunget med til den slags, men det skal da ikke forhindre nogen i at bruge konceptet. Alternativt kan vi udvikle det sammen, da det næppe er noget man kan alene. Jeg er god til tal og udéer, men skærmtække får jeg aldrig :)
|
God ide som jeg tror kan blive et stort hit. Dog tvivler jeg på at det kan betale sig med greenscreen load. Jeg ville anbefale en animation som kørte og alle numre blev trukket som du foreslå dagen før.. Det andet ville kræve en rigtig hård server og kunder som havde en forbindelse med go i, for ikke at miste noget undervejs :)
Jeg tror på ideen kan blive et hit