Jeg fandt lige en henvisning til vores hjemmeside på en blog på 24.dk og vil lige høre om det er korrekt at det er et do follow link? |
Det ligner et do follow link.
Jeg fandt lige en henvisning til vores hjemmeside på en blog på 24.dk og vil lige høre om det er korrekt at det er et do follow link? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ja - i kildeteksten står linket pænt og flot uden nogen form for no-follow tag :) Dbh. Chris |
Tak begge 2, det mente jeg også nok, men er der ikke noget med at nogle sider har no follow som standard, så det er et andet sted i koden man skal kigge? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jo, det er sagen med nogle lidt mere kringlede sider. Men jeg har 2 SEO plug-ins til min Chrome browser - og de bekræftede begge, at det er et glimrende do-follow link. |
Hej Nicolaj Jeg mener også at 24.dk står på listen i Mikkel DeMib's SEO bog som et sted hvor man kan oprette en lille blog med do follow links til brug for linkbuilding. Mvh. Ken
|
Hvis du vil finde ud af, om en webside benytter dofollow eller nofollow, uden at skulle se efter i kildekoden, kan du benytte mit værktøj til analyse af websider. Se under "Udgående links" - hvis der ikke er en lille rød grafik, hvor der står "NF" (nofollow), så er der tale om et dofollow-link. Linket til Mobiltjek er, som andre har nævnt, dofollow. |
Velbekomme :o) |
Super fedt værktøj, tak for det! |