Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hus til salg i Århus

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Man må vel gerne tænke alternativt?

Jeg har et hus til salg via Home. Huset er på 180 kvm og ligger i kalenderkvarteret i Århus V (Hasle) Nemme adgangsforhold til Ringvejen-gaden.

Huset er i 2 plan og der er god plads til kontormiljø og andet. Fantasien sætter vel grænsen.

Hvis det har interesse så send mig en mail eller en PB.

På forhånd tak.

Tanja

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:40
Er der Amino rabat? :D   Du må gerne oplyse sagsnummeret til home, så kan vi kigge lidt på det.
Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 22:26
I er velkommen til at kigge forbi Homes hjemmeside og søge  Sag 618-6503

Hej igen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:54
Hej Tanja

Jeg har ingen planer om at flytte til Århus, men jeg vil vædde med at jeg kan være med til at få sat gang i salget - og opmærksomheden omkring din bolig. Det kunne jo være med en præsentation ala http://www.herthadalen.dk/visuel_rundtur.html Der kan Home i hvert fald ikke være med ifht. kvalitet

Forresten........ hvem sagde at billeder sælger??

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 18:29
Wow! Det ser godt ud!  Jeg lover at overveje det.

Tanja, med ønske om god weekend til alle på Amino!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:41
Tak skal du have.

Du kan altid fange mig på 30 20 20 47 hvis det bliver aktuelt. Og som du kan fornemme så er jeg altid til at få fat i (en lille hentydning til at jeg ikke burde sidde foran skærmen og arbejde en fredag aften.......)

God weekend til alle Aminoer

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 21:47
Desværre er det ikke muligt med 2 offentlige nyuddannet lønninger at låne 2,7 mil og samtidig få mad på bordet. Ellers et hus med muligheder :)

Anders

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 10:21
Jeg er blevet i tvivl om man må sælge sin private bolig til erhverv? Er der nogen der ved noget om dette? Men ellers så vil jeg rigtig gerne af med mit hus! Vi bor i Skive og huset i Århus er ved at være et åg.... selvom det er et dejligt hus.

Tanja.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:55
Dato: 12-03-2007 10:20:37 Forfatter: FruFisk
Jeg er blevet i tvivl om man må sælge sin private bolig til erhverv? Er der nogen der ved noget om dette? Men ellers så vil jeg rigtig gerne af med mit hus! Vi bor i Skive og huset i Århus er ved at være et åg.... selvom det er et dejligt hus.

Tanja.

Du må gerne sælge din bolig til erhvervsvirksomheder. Der er intet til hinder for at erhvervsvirksomheder ejer private boliger. MEN dit spørgsmål går vel egentlig på om man må benytte private boliger til erhvervsformål. Se det er en anden sag. Det er vel et registreringsspørgsmål, men ofte er det sådan, at man ikke kan omregistrere hele boligen til erhverv, dvs. en del at boligen skal forblive bolig og den del skal så bebos af en evt. lejer.

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Skrevet kl. 11:58
Tak for dit svar!
Jamen så er det op til Jer derude, hvad I vil bruge Majvej, Århus V til....

Tanja

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)