|
Man må vel gerne tænke alternativt? ![]() Jeg har et hus til salg via Home. Huset er på 180 kvm og ligger i kalenderkvarteret i Århus V (Hasle) Nemme adgangsforhold til Ringvejen-gaden. Huset er i 2 plan og der er god plads til kontormiljø og andet. Fantasien sætter vel grænsen. Hvis det har interesse så send mig en mail eller en PB. På forhånd tak. Tanja |
Hus til salg i Århus
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
|
|
|
|
Hej Tanja Jeg har ingen planer om at flytte til Århus, men jeg vil vædde med at jeg kan være med til at få sat gang i salget - og opmærksomheden omkring din bolig. Det kunne jo være med en præsentation ala http://www.herthadalen.dk/visuel_rundtur.html Der kan Home i hvert fald ikke være med ifht. kvalitet ![]() Forresten........ hvem sagde at billeder sælger?? |
|
Tak skal du have. Du kan altid fange mig på 30 20 20 47 hvis det bliver aktuelt. Og som du kan fornemme så er jeg altid til at få fat i (en lille hentydning til at jeg ikke burde sidde foran skærmen og arbejde en fredag aften.......) God weekend til alle Aminoer |
|
Anders |
|
Jeg er blevet i tvivl om man må sælge sin private bolig til erhverv? Er der nogen der ved noget om dette? Men ellers så vil jeg rigtig gerne af med mit hus! Vi bor i Skive og huset i Århus er ved at være et åg.... selvom det er et dejligt hus. ![]() Tanja. |
|
|
Tak for dit svar! Jamen så er det op til Jer derude, hvad I vil bruge Majvej, Århus V til.... ![]() Tanja |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem