Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få linket sin hjemmeside.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger.

Det er ved og gå op for mig, hvor vigtigt det er der er steder der linker til et website.

Har i nogle gode ideer til hvor man kan gøre det, og hvad har i selv gjort for at få at der er mange steder der linker til en ?

Mvh Martin

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 20:31

Hej Martin!

Jeg må da ærligt indrømme at jeg har da et par idéerWink.

• Deltag aktivt i forskellige forums der omhandler noget af det samme som du har op din side.
  • Spørg en anden side om i skal bytte links, så du linker til ham og han linker til dig.

Det var lidt er herfra, held og lykke med det!Smile

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:13

Du kan f.eks. bruge backlinkwatcher.com til at undersøge hvem, som linker til dine konkurrenter og så få dem til at linke til dig også.

Vh
Casper 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:21

Til at starte med kunne du jo udnytte, at Amino er ganske vel søgemaskineoptimeret. Du har 1 signaturlink (ubrugt), 1 profil du kan linke fra lige så tosset du ønsker (tom) samt et RSS feed fra din side for yderligere deeplinks (tom).

Start med det. Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:30

Halfdan Timm:
Til at starte med kunne du jo udnytte, at Amino er ganske vel søgemaskineoptimeret. Du har 1 signaturlink (ubrugt), 1 profil du kan linke fra lige så tosset du ønsker (tom) samt et RSS feed fra din side for yderligere deeplinks (tom).

Hej Halfdan

Endnu et computer-ord, jeg ikke fatter noget af GGGG ... hvad er RSS feed - og hvordan gør jeg brug af den? :o)

Susan :o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:36

Du kan i hvertfald også starte med at rette dig signatur link til dit vigtige søgeord, som feks. økonomistyring

RSS feed kan du kun bruge hvis din hjemmeside eller blog har dette.

Af hensyn til din profil så er her også mange muligheder for links til din hjemmeside, gerne deep links til dine vigtigste kompetencer og søgeord.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:41

Susan Vestergaard:
Endnu et computer-ord, jeg ikke fatter noget af GGGG ... hvad er RSS feed - og hvordan gør jeg brug af den? :o)

Haha, vi har alle vores stærke sider. Jeg ved f.eks. absolut intet om regnskabWink

RSS står for Really Simple Syndication. Det bruges typisk ved blogs og andre sider, der kontinuerligt får nyt indhold. Et RSS feed bruges til at 'informere' en side om de nyeste indlæg på ens blog / hjemmeside. Hvis du tilføjer dit RSS feed på Amino, kommer det til at se sådan her ud (snuppet fra min profil):

Fine links - du kan tilføje din sides RSS feed (hvis den har et) på mange sider som Overskrift.dk, Rssland.dk - og den bedste af dem alle: Her på Amino. Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:52

Hej Halfdan og Koludabyg :o)

Altså ... SÅ hurtige svar tror jeg sg ikke at man finder andre steder på nettet ;o) taaaak til jer begge to.

Tror jeg skal granske RSS feed noget mere ... det lyder da til at være ret fedt - hvis man (læs = mig!) altså kan finde ud af, at bruge det LOL ... men på den anden side: For 2 måneder siden anede jeg intet om at lave en hjemmeside, og jeg tror vist at jeg er sluppet nogenlunde hæderligt igennem at lave min egen :o)

Igen tusind tak for hjælpen - i en tråd, som ikke en gang var min egen :o)

God påske,

Susan :o)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:55
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 22:03

Halfdan Timm:

Susan Vestergaard:

Haha, vi har alle vores stærke sider. Jeg ved f.eks. absolut intet om regnskab. Wink

RSS står for Really Simple Syndication. Det bruges typisk ved blogs og andre sider, der kontinuerligt får nyt indhold. Et RSS feed bruges til at 'informere' en side om de nyeste indlæg på ens blog / hjemmeside. Hvis du tilføjer dit RSS feed på Amino, kommer det til at se sådan her ud (snuppet fra min profil):

Fine links - du kan tilføje din sides RSS feed (hvis den har et) på mange sider som Overskrift.dk, Rssland.dk - og den bedste af dem alle: Her på Amino. Wink

Den var god Yes det må jeg snart have sat op Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)