Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino bruger

Jeg har lavet mig en ny forside (Home) på min hjemmeside. Hvor før min forside var (Aktier) i menustrukturen.

Håbet om den nye forside, var at det skulle komme til at se mere stillet ud. Og det vil se ud som en mere troværdig hjemmeside at komme ind til.

Der hvor der er en kurs lige nu, bliver byttet rundt med et billed af mig selv, når jeg har været ved en pro. foto mand så i lige har det i tankerne.

Men er nu kommer det gode spørgsmål, er min forside blevet mere troværdig ?

www.aktie-penge.dk

Mvh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:58

jeg synes ikke du skal have google annoncering på din startside..

Overvej at have mere indhold og eventuelt en lille "smagsprøve" på hvad aktier går ud på.. Så besøgende bliver mere inspireret til at læse videre..

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 18:06
Hej Martin

Du spørger til din forside, men har lige et par kommentarer til din hjemmeside gennerelt.

Jeg syntes det er synd du har Google annoncer på din side, det gør den utroværdig og uprofessionel.

Jeg forstår heller ikke de to sider; underholdning og gratis ting, hvad har de lige med emnet at gøre?

Jeg syntes at ideen med en aktieskole er super fed, du skal bare få siden til at vise lidt tydeligere hvad det handler om.

God arbejdslyst!

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:31

Martin :

Hej kære Amino bruger

Jeg har lavet mig en ny forside (Home) på min hjemmeside. Hvor før min forside var (Aktier) i menustrukturen.

Håbet om den nye forside, var at det skulle komme til at se mere stillet ud. Og det vil se ud som en mere troværdig hjemmeside at komme ind til.

Der hvor der er en kurs lige nu, bliver byttet rundt med et billed af mig selv, når jeg har været ved en pro. foto mand så i lige har det i tankerne.

Men er nu kommer det gode spørgsmål, er min forside blevet mere troværdig ?

www.aktie-penge.dk

Mvh Martin

Hej igen Martin

Kan se at du har fået gjort noget ved din side. Det med at du har anskaffet dig dit eget domæne har hjulpet meget på troværdigheden i sig selv.

At du har lavet en desideret forside, hjælper også rigtig godt. Du beskriver kort, hvad siden handler om, og hvad man kan på siden.

Kan se på forsiden, at der er en lille fejl med et punktum. Du skriver følgende i første sætning: "På dette website. Har jeg oprettet en aktieskole for nybegyndere". Punktum efter ordet "website" skal vidst fjernes?! Wink

Det virker også rigtig godt at du har fået tilføjet nogle bokse i højre side på siderne. Det er altid godt at vise, hvilke nyheder der er på siden.

Dog så jeg gerne, at du stadig har intentioner om at rette menuen i venstre side på siderne. Den er stadig MEGET lille - næsten usynlig - da Googe AdSense nærmest overskygger dem, hvilket er lidt synd.

Men ellers godt arbejde. Man kan se udviklingen og at du arbejder godt fremadrettet med siden.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 18:52

Tak for svar så hurtigt. Smile

Henrik:

Jeg har os overvejet rigtig meget at slettet underholdning, og gratis-ting. Det er derfor jeg ikke har gjort så meget ud af de to kategorier. I dag er det dag 7. jeg arbejder på min første website. Så der er nemlig utrolig mange "børnefejl" på den. Så er glad for du lige bekræfter mig i jeg nok skal have de to kategorier væk. 

Det med at google annoncerne gør en website uprofessionelt, vil jeg ikke give dig ret i. Der er mange af de store hjemmesider der også benytter sig af det, som børsen.dk og andre store hjemmesider. 

Anders:

Tak fordi du endnu engang vil kigge på min website, og komme med gode råd. Det punktum der. Det er blevet lavet om Wink

Jeg har virkelig kæmpet med at prøve på og få lavet min menu større, eller få den flyttet over i venstre side, men det kan man ikke? Ved du hvordan man kan få det gjort ?

Mvh Martin

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:00

Hej Martin.

Som jeg skrev tidligere så mener jeg ikke at dine underholdnings sider skal være der og det har du også taget til dig kan jeg se.

Hvis de bliver fjernet så hjælper det meget

Rigtig godt at reklamerne i venstre side blev fjernet på forsiden, det virkede ret dominerende, næste skridt kan så være at fjerne dem helt for at din side virker lidt mere troværdig

Det var lige endnu et par ord fra mig.

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 19:05

Nu er her med underholdning & Gratis ting slettet.

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)