Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Little Tikes" produkter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg leder efter nogen der importerer "Little Tikes" produkter, da jeg overvejer at starte med at tilføje disse produkter i min forretning.

Men jeg har brugt de sidste par dage på google uden held. Jeg kan sagtens finde en masse legetøjsbutikker der forhandler dem, men jeg kan ikke finde nogen danske importører. Kan det virkelig passe, eller er eneste udvej at bestille direkte fra USA ?

Håber nogen har et svar/idè ;)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 22:39

Den hurtige løsning: Tag fat i producenten og spørg hvem der er distributør, forhandler eller agent på produkterne i Danmark.

Det kan endda være det stå på deres hjemmeside.

</ende>

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Skrevet kl. 22:59

Hej.

Tak for dit svar. Den idè fik jeg også selv :)

Problemet er bare at jeg ikke får svar fra dem på e-mail. Det er nu en uge siden jeg sendte en mail og har intet hørt. Og når jeg kigger på deres hjemmeside, kan jeg ikke finde nogen distributører, forhandlere eller andet, udover i Canada ?

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 06:54

Hejsa.

Vi kan levere noget lignende fra Kina. Vi eksporterer direkte fra fabrikken gennem vores grossistfirma. Vi er 100% danskejet og har allerede kontakt til fabrikken der laver disse legepladser/legetøj.

Skriv gerne en mail på natacha@sunvisionchina.com

Kvantitet og ønskede artikler

Mvh

Natacha Nielsen

Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Skrevet kl. 20:59

Mail sendt ;)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)