Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PC leasing koncept

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint forslag med tilkøb for forsikring - takker Brian. 

Omkring det i skriver med størrelse af siden og doctype er jeg ikke rigtig med. Kan i ikke lige oversætte det. Det er en færdigkøbt løsning, så jeg er ikke selv inde og programerer ?

Takker for input  Anders

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:09

Se på din største konkurrent, som nok må være leasy.dk. Det er ingen skam at blive inspireret af ens konkurrenter.

Ved ikke om det er muligt med jeres koncept, men overvej evt. at man selv kan forespørge efter en bestemt produkt man ønsker at leasy. Hvis man nu f.eks. har fundet en bærbar på en eller anden hjemmeside (måske en hjemmeside I samarbejder med?), men ikke har råd til at købe det kontant, så kan I lease det produkt til dem. Så slipper I også for at have for mange produkter på lager.

Held og lykke med konceptet.

Kommer snart...

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:33

Andreas Seierup:
Angående Allans kommentar med at sider har en grund bredde er ikke sand! Det ved jeg ikke lige hvor han har lært henne?

Du skal læse det jeg skriver, jeg skriver den mest brugte og det 1024x768 opløsningen.... men ja du har da ret i man kan lave til de opløsninger der passer til ens besøgende ....

Andreas Seierup:
Jeg har lige testet den i en opløsning på 1024x768 og siden ser stadig overskuelig ud! På den front har du fint styr på det. jeg har maks 20 pixel scroll

Ja præsis efter min mening skal der ikke være noget ;)

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:35

Ab@baagland.dk:
Omkring det i skriver med størrelse af siden og doctype er jeg ikke rigtig med. Kan i ikke lige oversætte det. Det er en færdigkøbt løsning, så jeg er ikke selv inde og programerer ?

Hej

Jeg vil anbefale dig at tage fat i dem du har købt den færdige pakke af. Hvis du ønsker at få de ting på plads;)

/allan

Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 14:33

Det med at man kan forespørger om et bestemt produkt kan bestemt være en ide at arbejde videre med. Det med tilgang til produkter bliver ikke noget problem. Når vi er klar til at lancerer den, vil udbuddet også blive langt større

Tilmeldt 27. Feb 11
Skrevet kl. 14:34

Omkring det tekniske så tager jeg det med udbyderen. 

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:28

DesignYOU:

Du skal læse det jeg skriver, jeg skriver den mest brugte og det 1024x768 opløsningen.... 

Hvis target er hele verden, så er der måske stadig en lille overvægt af den opløsning taget i betragtning at ikke alle er lige langt med teknologi. 

Men i Danmark er 1024x768 _langt_ fra den mest brugte opløsning. Jeg har lavet statistik fra et dansk website med brugere i alle aldersgrupper og begge køn med forskellige interesser som dagligt har ca. 15.000 unikke besøg og placeringerne er således:

1 1280 x 800
2 1366 x 768
3 1440 x 900
4 1920 x 1080
5 1680 x 1050
6 1280 x 1024
7 1920 x 1200
8 1600 x 900
9 1024 x 768
10 2560 x 1440
11 1024 x 600
12 1360 x 768
13 1280 x 768
14 1280 x 720
15 1152 x 864

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:23

Frands:
Men i Danmark er 1024x768 _langt_ fra den mest brugte opløsning.

Hej Frands

Det kommer helt an på hvor du laver din måling ....

Kim fra ktj-media har disse tal som unægtelig ser anderledes ud end dine ;)

Jeg vil ikke diskutere om det skal være det ene eller det andet, trådstarter er gjort opmærksom på at der er side scroll i 1024 opløsning på hans side så er det op til ham om han vil gøre noget ved det.

/allan

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man tager en af de meget anerkendte opgørelser's oplysninger for gode vare, så er 1024x768 den mest udbredte skærmopløsning, efterfulgt af 1280x800.

Opgørelsen, som omhandler globale markedsandele, kan ses her.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 16:57

John Nielsen:

Hvis man tager en af de meget anerkendte opgørelser's oplysninger for gode vare, så er 1024x768 den mest udbredte skærmopløsning, efterfulgt af 1280x800.

Opgørelsen, som omhandler globale markedsandele, kan ses her.

Dbh. John

Ja globalt, det er også samme billede StatCounter giver.

Mine målinger foretaget på et site der udelukkende har danske besøgende. Det giver andre resultater da IT udviklingen i den gennemsnitslige danskers hjem som regel er nyere og mere moderne end tilsvarende i f.eks. Rumænien. 

Så hvis ens target er Danmark, f.eks. en dansk webshop eller et site hvor alt content er dansk, så behøves man ikke gå efter laveste fællesnævner på globalt plan.

EDIT: Se også statistikken fra FDIM som bekræfter at i Danmark ér 1280x800 den mest brugte. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)