Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studie/fritidsjob... nogle forslag?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey alle I friske Amino medlemmer

Jeg er en fyr på snart 17 år der studerer på mit 1. år på HHX. Jeg har før været ansat som servicemedarbejder i to forskellige supermarkeder i tilsammen lidt over et år, og det er mildest talt ikke noget jeg har lyst til at prøve igen. Men er næsten åben over for alt andet.

Jeg har kigget stort set alle indlæg som ligner mit eget igennem, og synes jeg har prøvet det hele; jeg har kigget på alle hjemmesider der er værd at kigge på og været henne og spørge i alle butikker i nærliggende centre. Har I nogle forslag? er modtagelig over for alt, så bare fyr løs! Wink

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:31

Hvad har du af interesser?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:34

Hej Jonas.

Du bør nok skrive lidt om dine interesser, dine kompetencer, i hvilken by, du bor og lignende praktiske informationer.

Fra Stenløse
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 22:35

Mener du jobmæssigt eller bare fritidsinteresser?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 22:36

Jamen gerne begge dele. Men det kunne jo være at man kunne finde et studiejob som har noget at gøre med din fritidsinteresse. Det ville jo være det mest ideelle. :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:36

Jonas:

Mener du jobmæssigt eller bare fritidsinteresser?

Begge dele. Man skal jo helst kunne kombinere de to elementer, for at opnå drømmejobbet Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 22:47

Det er klart :) Jamen jeg bor i en lille skodby der hedder Stenløse og går i skole i Ballerup.

Jamen jeg interesserer mig meget for rockmusik og spiller selv guitar. Så er jeg Arsenal fan, men spiller ikke selv fodbold mere (ved ikke lige hvor relevant det er)

Jeg kan godt lide at hjælpe andre som vel at mærke gerne vil hjælpes, så derfor ville noget med service nok ikke være helt dårligt. Desuden synes jeg også at online markedsføring er ret interessant.

Jeg kan egentlig bedst lide at lave noget fysisk, for jeg bliver hurtigt træt hvis jeg sidder ned flere timer ad gangen. Jeg har en god ordenssans.

Som I kan høre er jeg ret alsidig, men jeg håber I blev lidt klogere :p

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:54

Det lyder jo meget alsidigt. Det jeg umiddelbart tænkte, da jeg læste rockmusik var, at du kunne søge en skribent-stilling hos www.meantime.dk.

Jeg ved ikke, om de kan tilbyde dig løn, men måske andre fordele som cd'er, koncerter eller lignende. Samtidig ville det være en god måde at arbejde i et team med noget, man interesserer sig for.

Ellers kunne du lave din egen blog omkring rockmusik, hvor du derved havde frie tøjler. Det kræver selvfølgelig en større indsats, men hvis du kan differentiere dig fra konkurrenterne, så kan du på længere sigt tjene på det.

Det er mine umiddelbare bud - håber, at det kunne bruges.

Fra Stenløse
Tilmeldt 18. Nov 10
Skrevet kl. 22:59

Tak for responsen :) jeg prøver at søge hos dem.

For at det ikke skal være løgn har jeg allerede en blog, men den handler kun om et enkelt band som ikke er overdrevet kendt, så den har ikke mange læsere, mildest talt :D 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:22

Hej Jonas

Hvis du har 10 eller 12 i skriftlig dansk på HHX, er du velkommen til at søge om at komme med i mit team af skribenter. Der er p.t. pænt mange opgaver, og lønnen er god.
Send en mail på kjer@kjers.com, hvis du vil høre mere.

Hvis du ikke lever op til karakterkravet, er det spild af tid at skrive, da jeg lover mine kunder, at alle skribenter har min. 10.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)