Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Opsætning af hjemmeside - Filezilla

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger en person der kan hjælpe mig med at opsætte min hjemmeside på mit domæne, med tilhørende mails.

Det burde være en ganske lille og hurtig opgave og derfor forventer jeg heller ikke at det vil blive specielt dyrt.

Jeg har allerede htm filerne liggende og de skal bare uploades via Filezilla, samtidig med at siden selvfølgelig skal være funktionel.

Jeg er ikke særlig dygtig på dette område og gider ikke bruge en masse energi på det, når andre kan gøre det langt hurtigere og bedre. Af den grund ved jeg heller ikke præcis hvor omfattende opgaven er.  

Jeg ser frem til en masse henvendelser og en billig Amino pris ;)

Skriv venligst en PB, hvis du kan hjælpe eller har spørgmål.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:46

Prøv at poste indlægget under amino freelance så kan det være du får et bredere udvalg af bud og responds.

Held og lykke med det!

Venlig hilsen Stig Frahm!

Marketingchef - www.Greentech-Solutions.dk  / www.twitter.com/stigfrahm

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50

Det fixer jeg gerne - kontakt mig :-)

Tilmeldt 19. Apr 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:52
Hej,

Umiddelbart har jeg lidt svært ved at vurdere opgavens omfang ud fra dit indlæg. Hvis du vil smide lidt flere detaljer i en PB, så vil jeg vurdere, om jeg kan løse opgaven - naturligvis uden omkostninger for dig.

Venlig hilsen
Mikkel
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 17:28

Hjemmesiden er nu blevet opsat, men der er desværre et mindre problem med sidens funktionalitet, der ikke helt virker. Den udvalgte person kunne desværre ikke løse det, da det kræver lidt viden inden for PHP.

Jeg håber derfor der vil melde sig nogen på banen der kan løse det hurtigt - og selvfølgelig med lidt viden om PHP.

Jeg betragter opgaven som, for lille, til at poste på amino freelancer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)