Så kan jeg tilbyde grafisk arbejde til nedsatte priser. Jeg arbejder bl.a. med design af logo, visitkort, brevpapir, diverse tryksager, web-layout, GUI(Graphic User Interface)/brugerflade og diverse grafiske opgaver. Skulle du have et stykke grafisk arbejde, som ikke er nævnt i det overstående så er du velkommen til at kontakte mig og forhøre dig om muligheden for om det kunne laves. Priserne spinder vidt fra de mindre klasser, og opefter da priserne bliver aftalt ud fra hvert projekt. Jeg har valgt at uploade lidt af det arbejde jeg har lavet til Amino brugerne, og andre kunder gennem den sidste tid, som kan ses lidt længere nede på siden (bliver opdateret løbende). Kontaktoplysninger: E-mail: allan@mycash.dk MSN: aa-msn@ofir.dk Tlf: 30 27 36 18. Referencer Header til Ecolight: ![]() GUI - Til online musik-/videoafspiller: ![]() Diverse logoer: ![]() |
Grafisk arbejde
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk
I forrige indlæg glemte jeg, at nævne, at vi også laver hjemmesider i færdigepakker med logo, layout etc. Dette er naturligvis også under normalpris. |
Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)