Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Håber der sidder et par kvikke hoveder hér som lige kan hjælpe mig

Jeg har netop oprettet et forum som der idag bliver debatteret en del om på selvet.dk og derfor har skabt en masse reklame  hvorfor det virkelig irriterer mig at jeg nu får at vide af brugere der forsøger at tilmelde sig at de ikke får mulighed for at vælge acceptér vilkår!??

Hvad sker der? Jeg indrømmer jeg er ny som admin. og det er ellers ret nemt fordi det er skabt over en færdig skabelon... men jeg aner ikke hvordan jeg kan afhjælpe problemer. Ydermere kan jeg ikke kontakte dem der står for det... har søgt overalt, men der er ingen kontaktinfo!!!!!

Siden er hostet af phpbb og min side hedder www.kvindezone.dk

Håber på hjælp.

Desuden er der www.mandezone.dk  (kan indtil problemet er løst findes hér http://mandezone.egetforum.se/ ) samt
www.pcozone.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:48
Hej Sue.dk

Kender ikke så meget til phpBB, men kan se at der i profil.php siden er en fejl - der står (fra kildekoden):

<a href="profile.php?mode=register&amp;agreed=true&amp;coppa=true" class="genmed"></a>

Dette skal ændres til noget med:

<a href="profile.php?mode=register&amp;agreed=true&amp;coppa=true" class="genmed">Accepter betingelser</a>

HÃ¥ber det giver mening...

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:27
Hej, må jeg anbefale at oprette dig eget forum ?

At hoste den hos en forumsportal har jeg tit set giver problemer.

Du kan kontakte mig hvis du skal have noget vejledning til dette. Jeg kan også hurtigt sætte det op for dig. (et webhotel, hvis du ikke har et, kan fås for 5kr i måneden, forummet i PHP eller SMG er gratis)

Min mail er : stefangranholm@gmail.com

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:31
Tak for svar, ja jeg får en masse tegn vist, som ikke hører til det normale alfabet!

Eks.

Kender ikke så meget til phpBB, men kan se at der i profil.php siden er en fejl - der står (fra kildekoden):

Ja jeg må lige vende tilbage, sidder og skriver til supporten!

KH Sue

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:06
Det kunne tyde på en fejl i den danske oversættelse. Har du selv noget med den at gøre?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)