Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har prøvet alt !! Eller??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Uha, ligefremt grimt??

Men kunne du uddybe det, ens smag kan vel altid diskuteres...?

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes bestemt ikke din side er grim - overhovedet ikke! Men jeg vil godt komme med et par forslag til forbedringer.

Jeg tror, du har ret i, at folk nok er lidt konservative hvad angår køb af vielsesringe på nettet. Men eftersom der findes tonsvis af smykkebutikker på nettet, må det kunne lade sig gøre at sælge vielsesringe også :-)

Måske kunne du overveje at vise billeder af ringene enkeltvis såvel som i sæt - og meget gerne nogle større billeder. Hvis du viser dem i en lightbox funktionalitet, som toner baggrunden på din side ud, så vil ringene ringene stå mere i kontrast, da det hele godt kan blive lidt blegt at se på.

Jeg mangler oplysninger om, hvordan jeg får målt den rigtige størrelse - eftersom I gør meget ud af at fortælle, at det er bestillingsvarer, der som udgangspunkt ikke byttes, kan man jo godt blive lidt bange for at bestille noget i en forkert størrelse. Man kan så bestille en prøvepakke, men så tager det jo også lige pludselig længere tid (og koster mere, så er guldsmeden snart ligeså nem igen). 

På forsiden synes jeg, at du skal rykke produkterne op og teksten ned. Når man lige ser siden signalerer den ikke umiddelbart en webshop - nærmere lidt showroom-agtig. Ligeledes kan du gøre knapperne tydeligere, når man står inde på en vare. Der mangler også noget navigation, jeg bliver forvirret over at skulle navigere via bundteksten, som jeg forventer er noget Om os, leveringsbetingelser osv. (hvilket det også er - men hvor ellers kan jeg navigere?)

Sidst men ikke mindst, er der en script-fejl på siden og logoet øverst til venstre kan optimeres, så det står mere skarpt.

 

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående designet, så går det nu op for mig, at det er fordi det ikke vises ordentligt i Safari browseren (og muligvis også i andre browsere). Jeg har lagt et screenshot op her:

http://www.grubbe.nu/mac.png

Jeg håber, at du er lidt mere enig med mig nu :-)

Uanset hvad, så syntes jeg dog sagtens, at der kan laves forbedringer.

Logoet er meget uskarpt/pixeleret. Ringene (produktet) bør være meget tydeligere. Det bør være det første man ser, når man går ind på hjemmesiden.

Man bør kommer frem til oversigten, og ikke et specifikt produkt, når man klikker for at se en produktgruppe.

Oversigten bør være en lang liste, hvor der ikke bare er billeder, men hvor der også står pris, vægt, sten m.v. Man kan så klikke sig ind på varen for at læse yderligere info. 

Jeg ville nok bytte rundt på (dele af) menuen i bunden, og så teksten i toppen, hvor der står, at du kan betale med dankort. Prøvepakken er fx et fint tilbud, men når der bare er et link i bunden, er det ikke noget folk læser.

 

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tritonus:

Angående designet, så går det nu op for mig, at det er fordi det ikke vises ordentligt i Safari browseren (og muligvis også i andre browsere). Jeg har lagt et screenshot op her:

http://www.grubbe.nu/mac.png

 

Ja, nu kan jeg faktisk godt se at det ser enormt amatør artigt ud, det var da godt nok ærgerligt. Jeg har sendt denne mail til vores IT- mand. Når man ikke selv forstår sig på programmering er det svært ikke at falde i sådanne nogle uheldige situationer som denne.

Men det er jo vigtigt at vide så jeg takker mange gange..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)