Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsfrist?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er kotume mht. betalingsfrist?

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:09
B2C - kontant afregning før varen afsendes

B2B - 8 dage netto

Det er ihvertfald sådan vi kører :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 19:15
Vi kører 8 dage netto til virksomheder (uofficielt) og udvider til 14 dage og 30 dage efterhånden som vi får flere samhandler.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:44
Vi gør som pbtryk, er der nye kunder som vi ikke føler os trygge ved, så ber vi pænt om kontant betaling første gang, derefter lover vi dem at de kan få 8 dage. Bliver de sure over det, så er det nok meget godt vi ikke gav kredit, sådan ser vi på det..
------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:04
Interessant spørgsmål og meget relevant. Diskuterer med min tysk kæreste, der lavede forretninger mest i Tysland indtil nu. Han siger, når ingen betalingsfrist henvises til, betyder det automatisk 30 dage. Og det gør han med kunder han har handlet med de sidste par år.

Jeg skriver altid en betalingsfrist på mine faktura, mellem 7 og 10 dage.

Har også oplevet at folk vil først have varen, når de gjorde en bestilling over nettet, før de vil betale. Det er åbenbart stadig svært at have tillid for at kunne shoppe på nettet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)