Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idiotsikret domænekøbsbeskrivelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Jeg er HELT blank på området med at købe domæner osv.

Er der én der vil være så venlig at give mig en idiotsikret beskrivelse, sådan helt fra bunden af, med hensyn til at få købt et domæne, og hvor du selv synes det er bedst at købe det. Mit formål med købet er kun at købe selve domænet og ikke noget med webhotel osv.

Købet er bestemt til senere brug, jeg har nemlig et projekt, jeg er ved at få på benene. Tanken er at købe domænet, lægge det i bero nogle måneder, mens der udvikles på hjemmesiden, hvor der så selvfølgelig skal skrives på siden at den er under udvikling og så sidenhen lancere hjemmesiden med brug af domænet.

På forhånd mange tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:26

tyld:
Mit formål med købet er kun at købe selve domænet og ikke noget med webhotel osv.

tyld:
hvor der så selvfølgelig skal skrives på siden at den er under udvikling og så sidenhen lancere hjemmesiden med brug af domænet.

Nu skal du bestemme dig ;-)

Hvis du kun vil købe domænet så gør det på www.gratisdns.dk. De er ikke de billigste men de er lette at benytte - alternativt kan du forsøge dig på www.webhosting.dk, men så skal du holde tungen lige i munden.

Hvis du vil skrive på siden at den er under udvikling, så får du jo brug for et webhotel. Det kan du tilkøbe ved sidstnævnte eller evt. www.web10.dk eller www.dandomain.dk, hvis du mener det seriøst.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:26

Kan anbefale unoeuro.com - Du følger bare trin for trin :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

Du kan også købe det hos os (MaxiWeb) - med dk-domæner for kun 65 kr inkl moms.. Der i får du også et lille webhotel på 50 mb helt gratis. :-)

Vi er generelt ret billige, og ingen oprettelsesgebyre :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:58

Monin:

Kan anbefale unoeuro.com - Du følger bare trin for trin :)

Melder mig i koret her, som super tilfreds kunde af Unoeuro...:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)