Hej Tommy
Du er meget velkommen til at se på nogle af mine referencer. Nogle af mine kunder foretrækker den omtalte metode med noget enkelt grafik, men efterspørgslen er på det seneste rykket over på det mere avancerede plan, hvilket jeg synes er spændende.
Her er 2 eksempler på mine nyeste projekter:
1. Bowl'n'Fun Aarhus' Facebook side, som umiddelbart ikke ser avanceret ud, men prøv at scrolle lidt ned - Så skal du se ;) Siden indeholder kommentarfelter, en biledkarussel (som linker til de forskellige koncepter) samt en Youtube video, som omhandler det koncept, som Aarhus-afdelingen ville have fremhævet, nemlig powerbowling. Herudover indeholder siden et link til en enkel konkurrenceside, hvor folk kan deltage ved at indtaste deres oplysninger. (Dermed overholder konkurrencen Facebooks konkurrenceregler og markedsføringsloven)
2. En specialdesignet velkomstside til den DejligeDanmarks nyopstartede Facebook side og dermed et godt grundlag for fremtidig fanvækst. Jeg tillod mig at være kreativ, og lavede derfor en afstemning, hvor de besøgende kan stemme på deres yndlingsattraktion ved at klikke "synes godt om" under den ønskede attraktion. Når de stemmer, deles dette på deres væg, så der er altså et godt grundlag for en effektiv viral effekt.
En kreativ fremtid
Jeg foretrækker at differentiere mig på området, hvilket du nok også vil se i forbindelse med mine fremtidige projekter, og måske også din Facebook side?
Uanset hvad håber jeg i hvert fald, at du har fået øjnene op for, hvordan en "unik" Facebook side kan se ud ;)
Du er velkommen til at se mine andre referencer: Facebook design referencer - Bemærk dog at de fleste af disse sider er lavet i det gamle FBML, da de er lavet i 2010/starten af 2011.
God weekend.