Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af kunder, men ingen salg! Respons søges

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)
Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

jeg har kun kigget på få af dine varer, men det var nok til, at jeg ike ville shoppe. Ment på allerbedste måde. Jeg har ikke prøvet at bestille, men jeg er sikker på, at alle de andre Aminoer har ret i deres betragtninger i betalingsøjemed. Læs iøvrigt Thorborgs e-pusker. Også light udgaven. her pensler han meget pædagogisk ud, hvad der skræmmer kunder væk.

Jeg bed mærke i, at der ikke var produktbeskrivelse på nogen af de produkter, jeg var inde på. Det er en sikker kunde-killer. Bare lad være med at skrive detaljer, så skal folk nok blive væk. Så jeg vil anbefale dig at skrive fyldige og bekrivende detaljer om produkterne fortræffeligthed og i særdeleshed om størrelser, detaljer, længde mv.

Hvad betyder de to orange streger, der kommer frem, når jeg vælger størrelse? Jeg antager at det er noget med lageret, men det kan kunderne ikke vide.

Derudover må jeg i "kontakt" ikke kontakte jer, før jeg har læst vilkårerne (kunne godt have brugt et link her). Dem fandt jeg så nederst på siden. Og jeg kan bare sige, at alene de første to afsnit skræmte mig væk. Så en omformulering her ville være fordelagtigt.

VIP-medlem. Jeg er forvirret - skal jeg købe det eller er det gratis? Og hvorfor skal det fornyes hvis det er gratis? Du behøver ikke svare mig, bare overveje, at andre kunder har samme forbehold.

Rigtig god vind med butikken ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:57

Jeg er enig i de fleste ting der er nævnt, så dem vil jeg ikke skrive igen.

Jeg har dog en enkelt ting, som vist ikke er nævnt:

Hvorfor hedder priserne:  "Pris fra"?

Det lyder som om, at der kan blive lagt noget oven i prisen senere hen. Som kunde ville jeg blive lidt utryg ved dette.

Og angående den med zoom på billederne:

Hvis det er besværligt at rette, så kan du i første omgang skrive (Luk med Esc) efter den tekst, der står under billedet. Det er ikke optimalt, men burde være hurtigt at tilføje - indtil du får fixet selve zoom-funktionen.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 23:03

Nogle gange er der prisforskel på varianterne Wink, men ja, det er lidt suspekt.

@Rikke : Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:05

Interessant tråd, da der kommer mange inputs omkring hvad der er vigtigt.

Det der generer mig mest er den amatøragtige VIP hvervning. Væk med den, den fortæller mig at hvis jeg er dum nok til at shoppe uden at tegne VIP, så betaler jeg for meget.

Det næste der falder mig i øjnene er farvevalget.

Dernæst "Mere info" på varerne lav det om til bestil..

Personligt ville jeg nok med den type varer sætte dem op med 40% og så lave et smashing forside tilbud med 2 for 1 som kunderne drukner i for tiden.

og så ikke det der roterende bannerfis :) og slet ikke skrive "Din online shop" folk ved sq da godt de er online på en webshop :)

altså op med priserne og frem med tilbudende... resultatet bliver det samme

UPS glemte lige en ting der er total turn off for mig.. Billeder der er skaleret forkert i banneret.. det kan fåenhver til at smutte..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:33

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Confi.dk Skrevet kl. 14:52

Ang. den flash banner i har i headeren. Som udgangspunkt nogle gode fotos, men de er trykket sammen og ude af propertioner. Så modellerne ser små og tykke ud.

Måske en form for zoom funktion i produktbillederne, da det vel er vigtigt for kunden at se detaljer i tøjet.. Bare et forslag Smile

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:43
Allan I:

Jeg er enig i de fleste ting der er nævnt, så dem vil jeg ikke skrive igen.

Jeg har dog en enkelt ting, som vist ikke er nævnt:

Det lyder som om, at der kan blive lagt noget oven i prisen senere hen. Som kunde ville jeg blive lidt utryg ved dette.

Og angående den med zoom på billederne:

Hvis det er besværligt at rette, så kan du i første omgang skrive (Luk med Esc) efter den tekst, der står under billedet. Det er ikke optimalt, men burde være hurtigt at tilføje - indtil du får fixet selve zoom-funktionen.

I know og jeg er igang med rettelser af det, da det går mig på nerverne, da jeg kun har en fast pris pr. vare :-)
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:56
Kære alle i aminoer som har været så søde at give god feedback på min side. Tak for hjælpen, tak for inputtene.

Jeg går nu igang med små ændringer af siden og købsflowet mm.

Jeg håber i vil bruge nogle ekstra minutter af jeres tid til at se siden igen, når de rettelser er blevet lavet!? Jeg skal nok lige melde ud.

Der er blevet skrevet så mange indlæg at jeg knap har fået svaret på alt, så nu forsøger jeg lige kortfattet at svare eller forsvare he he.

Mht. mit banner, det skal være det samme uden minibilleder, det ser ikke prof ud.

Mit farvevalg, står jeg ved. Jeg mener at det ikke er selve siden man skal vise frem, men varerne, så derfor vælger jeg nogle dæmpede farver og lader varerne tale for sig selv. Varerne er spræl nok i sig selv. Udover det kan jeg godt lide min brune farve og det er anderledes end bare hvid.

Pris fra skal væk. Info skal væk. Lagerstatus måske, da der faktisk står lagerstatus efterfulgt af de to streger når du trykker dig ind på en menu såsom tunikaer.

Zoom er ikke god og skal bestemt rettes og det bliver den!

Mine varer mener jeg er en smagssag. Der er mange der kun køber hvis de har set tøjet på en person, så at putte det på en gine, hvilket jeg syntes er lidt kedeligt har jeg valgt at bruge disse modeller. Nogle er meget udfordrende, men der er altså også mange uskyldige billeder samt skandinaviske billeder. Se fx min turkis top/tunika.
Men igen det er en smags sag og jeg tror ikke det er mine varer der holder folk væk, plus man bliver nødt til at tro på sine varer for at sælge :-)

Købsflowet er ikke fantastisk, enig og der er blevet rettet så tlfnr er valgfrit. Fødselsdato er slettet og jeg forsøger at finde en løsning på den email adresse man først skal indtaste. Når det så er sagt så er mail adressen først i en bestilling ment som en service. som der står, har man købt hos memy før, behøves man blot indtaste mail adresse også er oplysningsfelterne udfyldte. Udover det så kan man selv fra eller tilvælge nyhedsbrev, så det har intet med det at gøre. Plus mail adressen skal være der så de kan få trackingnr. ordrestatus modtaget afsendt osv.

ja fik jeg det hele med??

Håber i kan forstå hvad jeg mener, men har bestemt en del at arbejde med og derfor er det også fantastisk med sådan et forum her, hvor man kan få hjælp fra mere garvede iværksættere. Tak og atter tak
Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:12

Hej Rikke,

Jeg kommer lige med en hurtig en,

Få dig en email der hedder Rikke@memy.dk eller lign, og ikke en memy@live.dk det skræmte hvertfald mig væk!!

Ellers var det da et par saftige billeder, hvis de kvinder fulgte med i prisen ville du hurtigt blive milliardær ;)

Og ja den med billige priser, god kvalitet, det hænger ikke lige sammen, men det er selvfølgelig op til dig :)

Har du overvejet at invitere 5-10 veninder over(de skal alle medbringe computer), og så lade dem foretage et køb på din side, så bagefter få respons fra hvad de mener der skal ændres. Det er virkelig noget der sparker røv, ellers ned i det lokale erhvervscenter de kan sikkert også hjælpe.

Mvh Mejner T.

Mejner Therkildsen

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:13

Jeg kan godt li din side, måske du bare har brug for flere besøgende som finder dig på søgeord (google adwords) som konvertere til salg.

Side 5 ud af 6 (60 indlæg)