Hej Rikke,
jeg har kun kigget på få af dine varer, men det var nok til, at jeg ike ville shoppe. Ment på allerbedste måde. Jeg har ikke prøvet at bestille, men jeg er sikker på, at alle de andre Aminoer har ret i deres betragtninger i betalingsøjemed. Læs iøvrigt Thorborgs e-pusker. Også light udgaven. her pensler han meget pædagogisk ud, hvad der skræmmer kunder væk. Jeg bed mærke i, at der ikke var produktbeskrivelse på nogen af de produkter, jeg var inde på. Det er en sikker kunde-killer. Bare lad være med at skrive detaljer, så skal folk nok blive væk. Så jeg vil anbefale dig at skrive fyldige og bekrivende detaljer om produkterne fortræffeligthed og i særdeleshed om størrelser, detaljer, længde mv. Hvad betyder de to orange streger, der kommer frem, når jeg vælger størrelse? Jeg antager at det er noget med lageret, men det kan kunderne ikke vide. Derudover må jeg i "kontakt" ikke kontakte jer, før jeg har læst vilkårerne (kunne godt have brugt et link her). Dem fandt jeg så nederst på siden. Og jeg kan bare sige, at alene de første to afsnit skræmte mig væk. Så en omformulering her ville være fordelagtigt. VIP-medlem. Jeg er forvirret - skal jeg købe det eller er det gratis? Og hvorfor skal det fornyes hvis det er gratis? Du behøver ikke svare mig, bare overveje, at andre kunder har samme forbehold. Rigtig god vind med butikken ;o)
|
Jeg er enig i de fleste ting der er nævnt, så dem vil jeg ikke skrive igen.
Jeg har dog en enkelt ting, som vist ikke er nævnt:
Hvorfor hedder priserne: "Pris fra"?
Det lyder som om, at der kan blive lagt noget oven i prisen senere hen. Som kunde ville jeg blive lidt utryg ved dette.
Og angående den med zoom på billederne:
Hvis det er besværligt at rette, så kan du i første omgang skrive (Luk med Esc) efter den tekst, der står under billedet. Det er ikke optimalt, men burde være hurtigt at tilføje - indtil du får fixet selve zoom-funktionen.