Tak Ivaerksaet og Jørgen olsen |
Mit kendskab til magento shops fejler intet :-) Det har jeg godt styr på.
Held og lykke siger jeg bare.
Mit kendskab til magento shops fejler intet :-) Det har jeg godt styr på. Held og lykke siger jeg bare. |
Og TOKE , styr dit sprog brug herinde. Alle har lov til at skrive i en tråd på Amino. Hvis du ikke ønsker kommentarer så skal du slet ikke skrive indlæg inde på Amino. Vi har alle herinde ret til vores egen mening. Take it or leave it. Men du skal ikke skrive at jeg skal skride fra tråden. Jeg har ligeså meget ret til at skrive i den, som du har. |
Det er sådan min shagon er og det ændre jeg ikke på... |
Det er ikke sikkert at Amino Crew synes det samme. |
Hej Toke, Du har skrevet et indlæg på et debatforum. Her har alle som udgangspunkt lov at ytre sig, så længe de overholder dansk lovgivning. Jeg vil anbefale dig at skrue en anelse ned for charmen. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
John nielsen: Ja okay det vil jeg gøre men syntes bare ikke han burde dømme på den måden når han tydeligvis ikke ved noget om det |
Er det er vædemål? folk gør det så meget sværere end det faktisk er |
Hvis jeg kigger på starten af din tråd forstår jeg følgende: Du sætter en webshop op i Magento Du leverer en logo Du udarbejder et design i photoshop og sætter det op Dvs. kunden får et unikt design som han/hun bestemmer hvordan skal se ud? For 350 kr.? Det er ikke svært at sætte en magento shop op med en eller anden template. Du skriver dog at du selv laver designet i photoshop og sætter det hele op??? |