Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komplet Magento pakke for 350 kr.

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej bor i 7080 børkop. ja det mener jeg saksens jeg kan ordne

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:29 | Låst

Sender dig en PM en af dagene...

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:39 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hvad det at indgå en PBS aftale, for det første år inkl. gateway ?

Ca. 2-3.000 og dermed kan jer der læser denne tråd, da virkelig ikke tro at det kan laves for 350 kr ?

Dem som hopper på den limpind, er virkelig selv uden om problemerne.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 07:23 | Låst
Hold nu op med at komme med kritikpunkter der ikke eksisterer! Han nævner da på intet tidspunkt, at tilbudet er inklusiv PBS aftale. En køreklar webshop kan om nødvendigt sagtens klares med f.eks. Moneybookers, ewire eller paypal.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47 | Låst

Mogens Jørgensen 

Prøv lige at tag dig sammen. Hvis du ikke er interesseret så lad venligst vær med at skrive

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00 | Låst
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 13:15 | Låst
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Hej

Hvis der er nogen af jer herinde der virkeligt tror på at I kan få en webshop for 350 kr., så er I virkeligt selv ude om det. Der skal langt flere penge til før man kan få et shop som man kan bruge til noget og som man i sidste ende kan tjene penge med.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Dino på min demo shop som du kan se er der 20 forskellige personer der har spurgt hvorfor man ikke kan betale... så de vil da gerne købe 
bare fordi du er blevet snydt grundigt så skrid lige fra denne tråd tak! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 3 person

Dino:

Hej

Hvis der er nogen af jer herinde der virkeligt tror på at I kan få en webshop for 350 kr., så er I virkeligt selv ude om det. Der skal langt flere penge til før man kan få et shop som man kan bruge til noget og som man i sidste ende kan tjene penge med.

Giv  dog  manden  en  chance.....!!!!

Alle  må  jo  lige  læse  op på trådstarten, og se at  det her  handler  om  for Toke  at skabe  sig  nogle  referencer  -  derfor  den  lave  pris; som da rigtigt nok  rummer  et  element af gambling;  men på den  anden  side  du risikerer  jo  at  stå  med  en  Magento shop  for  kr.  350,-  

Sæt dig  da  hen i  hjørnet  og pil lidt i navlen  din  - i et par  måneder -  så  kan  det  jo  være Toke vil  have  lidt  flere  kr.  for en shop;  som  dit  humør og ikke  mindst  dit mentale risikolevel vil  have  det  bedre med.

Så tag en  slapper  en måned  eller  to  -  så er  "vejr-udsigten"  måske bedre Smile

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 13:44 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Dino:

Hej

Nope !!!

Ved du ikke at magento er gratis og man kan sætte det op på meget kort tid?

Man skal blot oprette en database til skidtet og køre et install-script - så er den skid slået.

Det man egentlig får, så vidt jeg kan forstå er et logo, samt en kort introduktion til Magento.

Jeg ville slå til hvis jeg gik med tanker om at starte webshop og gerne ville holde omkostningerne nede.

Jeg synes rigtig godt om at starte en forretning op i en light version. Hvis der så er en smule interesse kan man altid gå ud og købe et nyt design og gøre overvejelser om der skal konsulenter på til at optimere teknikken.

Op med humøret... der er både brug for 350kr's løsninger og 35.000kr's løsninger

Side 3 ud af 8 (73 indlæg)