Hej bor i 7080 børkop. ja det mener jeg saksens jeg kan ordne |
Sender dig en PM en af dagene...
Hej bor i 7080 børkop. ja det mener jeg saksens jeg kan ordne |
Sender dig en PM en af dagene... |
Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.
Hvad det at indgå en PBS aftale, for det første år inkl. gateway ? Ca. 2-3.000 og dermed kan jer der læser denne tråd, da virkelig ikke tro at det kan laves for 350 kr ? Dem som hopper på den limpind, er virkelig selv uden om problemerne.
|
|
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Mogens Jørgensen |
Hej Hvis der er nogen af jer herinde der virkeligt tror på at I kan få en webshop for 350 kr., så er I virkeligt selv ude om det. Der skal langt flere penge til før man kan få et shop som man kan bruge til noget og som man i sidste ende kan tjene penge med. |
Dino på min demo shop som du kan se er der 20 forskellige personer der har spurgt hvorfor man ikke kan betale... så de vil da gerne købe |
Giv dog manden en chance.....!!!! Alle må jo lige læse op på trådstarten, og se at det her handler om for Toke at skabe sig nogle referencer - derfor den lave pris; som da rigtigt nok rummer et element af gambling; men på den anden side du risikerer jo at stå med en Magento shop for kr. 350,- Sæt dig da hen i hjørnet og pil lidt i navlen din - i et par måneder - så kan det jo være Toke vil have lidt flere kr. for en shop; som dit humør og ikke mindst dit mentale risikolevel vil have det bedre med. Så tag en slapper en måned eller to - så er "vejr-udsigten" måske bedre |
Nope !!! Ved du ikke at magento er gratis og man kan sætte det op på meget kort tid? Man skal blot oprette en database til skidtet og køre et install-script - så er den skid slået. Det man egentlig får, så vidt jeg kan forstå er et logo, samt en kort introduktion til Magento.
Jeg ville slå til hvis jeg gik med tanker om at starte webshop og gerne ville holde omkostningerne nede.
Jeg synes rigtig godt om at starte en forretning op i en light version. Hvis der så er en smule interesse kan man altid gå ud og købe et nyt design og gøre overvejelser om der skal konsulenter på til at optimere teknikken.
Op med humøret... der er både brug for 350kr's løsninger og 35.000kr's løsninger |