![]() |
Er jeg dansk nok til at være Dansker?
|
|
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
|
|
|
Anyway.. Hvem ved deres fulde fem har den fjerneste idé om, hvad dronningen hedder??? De kunne lige så godt have spurgt mig om hvilket stjernetegn, jeg er født under... (OK, jeg ved god, hvad dronningen hedder, men taget danske forhold i betragtning, så er det ikke på nogen måde nødvendig viden for at kunne klare sig i DK)... Ikke for at provokere... (Ved dog ikke hvilket stjernetegn jeg er...) Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Jeg syndes jo ikke sådan en test holder til en skid, og hvad er den til!!! Man er Dansker nok når man som ny Dansker selv kan finasser sige selv i minimum 10år! altså man har et arbejde, hvor man betaler skat, og til Akasse (samme gode fair regel i USA/CANADA) Og så er ALLE velkomme til DK hvis der nogen som har bruge for ens arbejdes kraft, både som håndværker til højtuddannet folk, under samme løn som Dansker. Den regel skule gælde i alle lande (som har respekt for sig selv og værner for sin økonomi/glæde for sin befolkning) man ønsker at rejse til og arbejde, også for os Dansker som gerne vil eks.prøve USA m.m. Kan man betale skat så er det fri visum så længe man kan før de 10år, ellers er det ud igen!!!. Det handler ikke om man er DANSKE nok, eller andet for at være i et andet land, men om der bruge for en i det LAND man kommer til!, Iværksætter som kan betale skat er også velkomme! Alt andet er crab og lige gyldig! Når folk har arbejde SÅ BLIVER MAN OGSÅ DANSKER eller andet. KRIG Flytninger er en anden historie! De kan være her så længe der er krig, men når landet ikke er har krig så er det tilbage igen pronto! Dog med den undtagelse at hvis man har formodet at få et arbejde så er det igen ok at blive hvis man kan holde det i 10år og betale skat (evt. max ½år arbejdsløshed er ok, efter et år arbejde). Og det skal de have af vide fra starten, også deres fødte børn i DK m.m. Så er igen overrasket når det kommer til hjemrejse, hverken for dem eller os - om så de er her mange år... simpel , moderne, fleksibe,l verdens logik, politik :-) som er 110% fair, så vi ikke "hader" hinanden som vi også kan kalde racistisk tankegang som opstår når noget ikke er rigtig, eller fair... hvor svært kan det være!!! |
Bliv gratis medlem