Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone app - er det en god pris?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået tilbudt at få lavet en iPhone application som går ud på at man kan spille forskellige lyder ved at trykke på forskellige ikoner.

Der findes en masse af disse apps, men jeg vil gerne rette den mod en bestemt målgruppe og har derfor fået tilbudt at få lavet sådan en for 13.000 kr.

Er det en rimelig pris?

Det skal siges at jeg selv levere det grafiske, som består af billeder for det meste.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 03:03

Qman.dk:

Er det en rimelig pris?

Det lyder meget rimeligt ... Specielt hvis du ikke skal gøre andet end det, hvilket det ikke lyder til.

Qman.dk:

Det skal siges at jeg selv levere det grafiske, som består af billeder for det meste.

Det gør grafik for det meste ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 04:48

Hvis jeg forstår det rigtigt - at du skal bruge en App der viser en side med forskellige ikoner, og når du trykker på dem, så afspilles en lyd.. så vil jeg meget gerne lave dig den App for 13000 kr.

Lyder som noget du kan få lavet for meget få penge.. jeg tror på 2000-4000 kr hos en udenlandsk udvikler.

Vil du have et bedre estimat, så skal du give noget mere info :)

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:27

Hejsa

Tak for jeres svar, men jeg er nu interesseret i at få lavet den i DK hvor jeg kan kommunikere ordentligt med udviklerne. :)

Men det er rigtigt forstået af jer begge, det er en app med forskellige lyde.

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:37

Jeg eksperimenterer i øjeblikket med iPhone udvikling.

Hvis du ellers kan leve med en uprøvet programmør, vil jeg gerne gøre det for en tusse. Din beskrivelse tegner et billede af et forholdsvis enkelt projekt, og altså noget som ville passe en begynder som mig perfekt.

Du skriver bare hvis det har interesse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)