Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til import og egen produktion

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj kære Amino'er :0)

Jeg er stadig under opsejling, til at skulle starte op selvstændig til næste år, sammen med en kompagnon, så jeg søger stadig al den information, for at være godt forberedt.

Det første spørgsmål er, med handel på ALIBABA.com, som jeg blev henvist til for et års tid siden, og har eller siddet og surfet rundt på, og fundet nogen inspirerende varer og venlige sælgere.
- Men kan jeg herinde rende ind i nogen form for kopivarer? I så fald, hvordan kan jeg sikre mig, ikke at skulle komme ud i noget med hensyn til det?

Det andet er, jeg er interesseret i at få produceret mit eget produkt (beklædning), er der nogen som har kontakt til nogen leverandør/producenter i Kina, som laver kvalitetsvarer?

Det sidste og tredje, jeg vil gerne kontakte brandfirmaer (såsom, D&G, Armani, BjornBorg, etc), hvordan begiver jeg bedst mulig kontakt med dem, for at virke direkte interesseret, og hvordan kunne det fx. foregå?
Fx. et møde, telefonopkald, email, etc - bestilling af diverse varer eller en kollektion (mængderabat?)

Ved at spørgsmålene ligger langt fra hinanden, men istedet for at oprette dem af 3gange, så håber jeg at der er en der kan svare på alle, eller bare et enkelt.

Håber på positiv tilbagemelding.

Andi

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:
Det første spørgsmål er, med handel på ALIBABA.com, som jeg blev henvist til for et års tid siden, og har eller siddet og surfet rundt på, og fundet nogen inspirerende varer og venlige sælgere.
- Men kan jeg herinde rende ind i nogen form for kopivarer? I så fald, hvordan kan jeg sikre mig, ikke at skulle komme ud i noget med hensyn til det?

Der er meget skrammel og kopier på Alibaba, men der er også seriøse folk - uden tvivl - Tænk dig godt om før du køber og sender varer afsted. Få evt. en trade reference og tal med dem inden du handler. Alibaba virksomheder vil ofte fortælle dig det de tror du vil høre.

Import af kopivarer som firma kan give et rigtig godt skrald... (ikke på den gode måde)

Andi Christensen Hoej:
Det andet er, jeg er interesseret i at få produceret mit eget produkt (beklædning), er der nogen som har kontakt til nogen leverandør/producenter i Kina, som laver kvalitetsvarer?

Der er flere tråde på Amino om det emne og folk der har kontakter...

Andi Christensen Hoej:
Det sidste og tredje, jeg vil gerne kontakte brandfirmaer (såsom, D&G, Armani, BjornBorg, etc), hvordan begiver jeg bedst mulig kontakt med dem, for at virke direkte interesseret, og hvordan kunne det fx. foregå?
Fx. et møde, telefonopkald, email, etc - bestilling af diverse varer eller en kollektion (mængderabat?)

Tal med dem direkte, det kan være de henviser dig til en agent eller salgsorganisation - vær ordentligt forberedt, det jo ikke ligefrem den lokale is-pusher du vil handle med. Stick out tongue

Good Luck

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)