Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smartphone wordpress plugin - få din egen app for 200,- kr

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der bliver talt meget rundt omkring om al den trafik man undgår ved at ikke have sit site optimeret til smartphones. Men hvem har råd til en app ? Det har du, hvis du har 200 ,- kr, og har et wordpress site.

Jeg er lige faldet over det plugin, det virker, skaber ingen duplicate content, koster 200,- kr og tager 1 time at sætte for en semi-retarderet teknikmongol som mig.

Det virker også til Ipad. Min version er mildest talt ikke særlig køn, men jeg skal nok få det designet bedre hen af vejen. Men det klart bedre, og mere brugervenligt til smartphones end før.

Du kan logge ind på min side hos Aktiv 3 med din smartphone , og se det i funktion her : http://www.aktiv3.dk/

Du kan læse lidt mere om det på en dansk side her : smartphone wordpress plugin

Og du kan komme til den originale side her : Her kan du købe det

Hyg jer, og god weekend

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 19:44
Men det er da ikke nogle app.

Er det ikke bare et wordpress plugin som laver dit theme om saa det bedre passer til de smaa skaerme paa en mobil telefon?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:47

Man kan gemme den på sin smartphone som en app.

Jeg har ikke selv testet lige den del endnu, men når jeg har gjort det skal jeg nok skrive om det.

Det har i hvert fald sparet mig for en masse bekymringer allerede nu om tabt trafik, og store udgifter. Nu skal jeg bare lige have lavet lidt CSS arbejde, og få den gejlet lidt, så er jeg godt kørende for 200 ,- kr :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:49

Her kan du se en video fra Youtube, hvor hun gemmer den som app. Jeg er ikke nået så langt endnu selv .

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 19:52

Hej Jimi

Ja det er sku et knivskarpt plugin, Har brugt det i lægere tid, og det har boostet salg og besøgende.

Så kan kan kun anbefales til andre

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:55

Det lyder godt Christian :-)

Har du selv sat dit helt op ? Hvis du ok god til det, så vil jeg gerne have noget hjælp, skal selvfølgelig nok betale en skilling, eller kan hjælpe med noget den anden vej rundt.

Send gerne PM, hvis det er :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:17

Har lige besøgt den såkaldte Iphone venlige udgave - den kan jeg altså ikke så godt lide, synes egentlig at din hjemmeside ser godt nok ud ( bedre ud ) i en Iphone i forvejen. Men, selvfølgelig bliver den gjort pænere, det glæder jeg mig til at hører mere om.

God week-end alle saammen.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:36

Ja det ser bedre ud grafisk. Men navigationsmæssigt kan det være et helvede, og hvis folk ikke kan navigere rundt, så forsvinder de.

Men det skal nok blive kønnere :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:41

Hmm jeg bruger et andet plugin på min wordpress på gardencross.com og roskildekiteklub.dk

De er endda gratis.. ka i downloade inde på wordspress plugin site..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan også få det der gratis. Det er bare bedre i pro.

Og hvis du ligger en skilling til udviklerne, så kan de komme op med noget endnu bedre hen af vejen, og du er med

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)