Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Relancering af Boligstep.dk - privat bolighandel uden ejendomsmæglere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 24. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Boligstep.dk er nu ét samlet medie for al privat bolighandel - over 2000 boliger til salg!

Hej allesammen,

Boligstep.dk er blevet relanceret og samler nu det private boligmarked og udstiller boliger fra de største uafhængige boligsites i Danmark. Dette gør det nemt og overskueligt, som køber, at søge blandt de mange boliger til salg privat. For boligsælgeren er Boligstep.dk et flot udstillingsvindue, der skal sikre et overskueligt boligsalg. Hjemmesiden fungerer dermed som udstillingsvindue og søgefunktion for både sælgere og købere. Herudover er sitet tiltænkt en funktion som samlingssted for private bolighandlende, hvor nyheder omkring boligmarkedet, guides til bolighandel og samarbejdende partnere, skal danne baggrund for et succesfuldt medie.

Håber I vil tjekke det ud og komme med lidt kommentarer! På forhånd tak.

Nikolai Brink, Boligstep.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boligstep

Jeg har kigge lidt rundt på siden og jeg syntes konceptet er fedt og er overbevist om at der er kæmpe potentiale.

Jeg synes dog at I skal bruge lidt tid på design af hjemmesiden, den virker en smule amatøragtig og til tider lidt rodet. Arbejd med at gør den endnu mere simpel og lækker, så sidder den lige i skabet.

Jeg tror samtidigt at der er et stort potentiale i annonce salg, hvis dem der annocere er relevante for købere og sælgere. Jeg oplever det som en god service hvis der oplyses om gode tilbud og produkter og du kan tjene gode penge på salg af disse produkter ;-)

God arbejdslyst!

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)