Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profilering af; Egoet!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja i dagens Danmark er individualismen og egoet i centrum, og derfor ser jeg mig da også nødsaget til at skrive en introduktions tråd om mig, så mit i forvejen overdrevet ego kan blive bekræftet endnu mere, end det i forvejen er. Jeg er en mand på 26 år, som er kreativ, intelligent og konsekvent tænker ude af boksen, min realitets opfattelse er unik, og stemmer ikke overens med konsensus, i hvert fald er det meget få lighedspunkter der er til.

Jeg er p.t. ikke iværksætter, men har målet at blive økonomisk uafhængig, og ja så er det nok selvstændig man skal blive.Desuden er et af del målene også at få mere tid, tid til mig selv og tid til det jeg holder af. Mine interesser ligger selvfølgelig inden for IT, men det er mere på hobby plan, dog er jeg kvalificeret som Administrator og Superbruger. Min hoved interesse er natur videnskab, kvante-mekanik/fysik, meta/teoretisk fysik, matematik, intelligent design, interaktivitet etc.

Jeg har en masse gode ideer nogle mere pragmatiske end andre, nogle vil forblive gode ideer dog er der andre jeg er sikker på jeg kan få realiseret.

Jeg har kendt til dette site i lang tid og har luret herinde flere gange, grunden til jeg først har signet op nu er selvfølgelig en prioritering. Jeg har kun begrænset tid, og deltager allerede i en del foraer m.m.

Jeg er herinde for at suge til mig hvad andre iværksættere har lært, og til dels også dele ud af min egen viden, sammen står vi stærkere alene! (Ja det er lidt lomme filosofi fra min siden, tænk over den)

Jeg har selvfølgelig også en skjult dagsorden/agenda og det er jo at netværke og evt. skabe nogle kontakter, men det er en hemmelighed, så jeg vil sætte pris på at i slettede denne information fra jeres bevidsthed og lagrede den i underbevidstheden til jeg evt. kunne få brug for den.

Roger Wilco

Bilbo, over and out…

(EDIT: det er sku noget særiøs linie afstand i holder jer herinde!)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:29
Hej og velkommen til :)

Når du laver linieskift, skal du holde shift nede + trykke på enter.
Det vil komme til at se sådan ud.

Vil du have der til at være en åben linie imellem, trykker du blot på enter én gang.

Ovenstående gælder for IE. Bruger du FF, skriver du som normalt.

Tilmeldt 4. Mar 07
Skrevet kl. 13:01
Tak for velkomsten!
Havde læst det med linie skift et eller andet sted herinde det var noget med en fejl i koden korrekt?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:17
Jeg kan faktisk ikke huske om det er en fejl i koden eller i selve softwaret, men jeg ved at det er skrevet herinde et sted. Evt. kan du bruge søgefunktionen øverst, så må det være muligt at finde svaret.
Tilmeldt 4. Mar 07
Skrevet kl. 14:14
Var bare nysgerrig, det er underordnet hvad årsagen er sålænge vi kan arbejde uden om den, tak for hjælpen!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)