"Efter de 30 dages abonnement opkræver vi automatisk 3,30 kr. (4,13 kr.) om dagen forud for 3 måneder ad gangen."
|
Du bliver oplyst tydeligt om det og har 29 dage til at afmelde det. Kom nu ind i kampen.
"Efter de 30 dages abonnement opkræver vi automatisk 3,30 kr. (4,13 kr.) om dagen forud for 3 måneder ad gangen."
|
Du bliver oplyst tydeligt om det og har 29 dage til at afmelde det. Kom nu ind i kampen. |
Lyder sgu lidt for kreativt.. Er det her på amino? :O |
Ja, er det. Link: http://www.amino.dk/plus/ Det bliver brugt på utrolig mange sider efterhånden, hvor man kan købe et abonnement.
|
Jeg synes, at det er en god service, så man ikke lige pludselig mister alle sine fordele uden at vide det. |
Men det nok ikke god service for dem der vil PRØVE amino plus, og ender med at betale for 3 måneder i stedet for den ene måned man regner med i tilbuddet :-) |
.. hvilket er derfor, at de bliver oplyst om alle betingelserne - du har jo selv spottet dem - og har 29 dage til at melde det af igen. Det er ikke andet end almindelig abonnementspraksis. :) |
opkræver de så 4,13 x 30 x 3 på én gang ? For så synes jeg måske det er lidt vel kreativt, og man istedet bare burde skrive den samlede pris. |
Som Halfdan har påpeget 2 gange nu, så kan du jo bare afmelde dig, inden de 30 dage er gået :)
Hav en dejlig dag, |
Derudover er denne tekst med i faktura-mailen i samme skriftstørrelse som resten af mailen:
Det er bestemt ikke vores mening at snyde brugerne til at blive plusser. Jeg synes selv vi gør det rigtig meget pænere end så mange andre, der tilbyder abonnementer på nettet.
|