Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af Application til Iphone og Android

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Er der nogen der kan dele af deres erfaring eller give mig en "pointer" indenfor hvordan jeg skal tænke når:

•    Jeg skal have udviklet en app indenfor Iphone og Android
  • ·         App'en skal kune lave en kobling mellem GPS og en "google map" lignende platform med knappenåle der viser placering af emner
  • ·         Jeg har en adresse database der skal angives som knappenåle på den "google map lignende" platform
  • ·         Hvem kan hjælpe mig med at lave dette og hvad kan det evt koste – herrunder:
    • §  Hvilket program kan der gøres brug af til den ”google map lignende” platform som bliver den visuelle flade

Jeg har en kommerciel baggrund og har styr på de kommercielle aspekter men mangler indsigt i det tekniske aspekt.

Alt feedback er velkomment.

Mange tak

Faisel 

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Faisel,

Det kan jeg hjælp dig med.

1. Man behøves ikke have en GPS understøt enhed (f. eks en smartphone) for at få GPS positioner. Jeg ville mene at man kan send en adresse til google map også få man GPS position tilbage vis Google Map API.

2. I det tilfælde hvor Google ikke kunne finde position til et bestem adresse, så man man lave en App, hvor man stå på adressen, og tryk på en knap her hedder "Hent mon position" og derefter knytte adressen til det position.

Skriv gerne til nd snabel_a vnasoft punktum com, så kan vi snak mere om det hvis du ønsker.

Med venlig hilsen
Nhat Dang

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)