Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket program er det bedste til at lave forums med?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Viktor Poulsen:
Designet er virkelig uindbydende på de fleste.

Hmm jeg vil nu mene de er helt fine efter et par små rettelser.
Desuden er det nemt at integrer med det tema man i forvejen anvender på sit Joomla website.

Jeg vil klart foretrække denne løsning, frem for et standard phpBB forum, med et tema som man finder på alle forum.

Hilsen
Gustav 

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville gerne se nogle eksempler. Jeg synes de største (kan ikke huske navnene på dem) er ret uinteressante. Derudover er der langt bedre muligheder med phpbb (eller VB for den sags skyld) og de kan begge integreres i designet - dog ikke lige så nemt.

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Viktor Poulsen:
...dog ikke lige så nemt.


Netop. 

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg citerer lige trådstarters spørgsmål:

"Hvilket program er det bedste til at lave forums med?"

Der er ingen tvivl om at plugins er nemmest, men det er ikke det sagen går på. Plugins vil jeg ikke smide under kategorien bedste programmer til fora

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Viktor Poulsen:

Jeg citerer lige trådstarters spørgsmål:

"Hvilket program er det bedste til at lave forums med?"

Der er ingen tvivl om at plugins er nemmest, men det er ikke det sagen går på. Plugins vil jeg ikke smide under kategorien bedste programmer til fora

Det kommer helt an på dine krav til forummet.

"hvilken bil er bedst?": til at flytte er det jo nok kassevognen, men på de tyske motorveje er det en DB9....

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du fuldstændig ret i.

Dog er nogle ting som bare skal være der. Når vi nu taler biler, så kan man jo godt sige at en rusten bil uden hjul er en dårlig bil - uanset formålet.

På samme måde vil jeg lidt påstå at mange (nok de fleste) forum-plugins er rustne biler uden hjul. Derfor vil jeg også mene de er dårlige løsninger - uanset formålet Smile

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Viktor Poulsen:

Det har du fuldstændig ret i.

Dog er nogle ting som bare skal være der. Når vi nu taler biler, så kan man jo godt sige at en rusten bil uden hjul er en dårlig bil - uanset formålet.

På samme måde vil jeg lidt påstå at mange (nok de fleste) forum-plugins er rustne biler uden hjul. Derfor vil jeg også mene de er dårlige løsninger - uanset formålet Smile

Tjaow... Men jeg tror nu stadig du får langt bedre svar, hvis du lige skriver nogle keypoints ned til os.

Fx mener jeg at Joomlas Kunena Forum er pisse godt - i hvert fald de steder jeg bruger det. At designet er grimt er jeg ikke enig i og jeg synes koden er fin og nem at finde rundt i. Samtidig med, at det er nemt integrerbart med en masse andre moduler. Men det er jo så måske også, fordi jeg ikke har brug for alle de funktionaliteter, der er i fx phpbb forummet..... 

Jeg ved ikke specielt meget om forumsoftware, men umiddelbart vil jeg da tænke, at langt de fleste lidt mere etablerede forumleverandører har udviklet et godt stykke software, som går ind og dækker et reelt behov hos en kunde. Ellers var forummet vel ikke blevet 'verdenskendt'. 

Giv nu lidt mere info, så vi kan blive mere konkrete :)

 

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Fx mener jeg at Joomlas Kunena Forum er pisse godt

Det er i hvertfald blandt de bedre, men før eller siden (alt efter hvor stor en success forummet bliver) så bliver man bare nødt til at have noget med flere funktioner og muligheder.

Rasmus Hoeks:

Giv nu lidt mer info, så vi kan blive mere konkrete :)

Jeg tror at trådstarter er stået af :)

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Randers
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

BBPress eller phpBB?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)