Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere!

En ven og jeg vil starte en webshop op efter vores konfirmation, vi vil sælge kabler! Kabler i alle afskygninger og sådan. Vi vil primært henvende os til erhvervs livet, og industri livet hvis man kan kalde det det :)?

Men alt i alt vil vi gerne vide hvad sådan en shop vil komme op og koste?

Vi har en leverandør ( Måske )  vi er ikke sikre. Men måske som www.hgdata.dk ? Hvis det kunne være muligt?

Vil gerne høre jeres ideer, og husk! Vi er kun konfirmander så vi har ikke de helt store udgifter at starte med, men et sted skal man vel starte ikke?

- Mads & Lasse 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 19:40

Hej Mads:) hold jer til en tråd, men jeg har skrevet til jer i den anden tråd her

Mvh Christoffer

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:00

Det er nogle nye ejere ting ting nu :) Før var det min far og jeg. Han ville gerne sponsorere det men ente med at gå lidt fra det igen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 21:36

Mads:
Vi har en leverandør ( Måske )  vi er ikke sikre. Men måske som www.hgdata.dk ? Hvis det kunne være muligt?

Skal jeres e-shop bliv på samme niveau som www.hgdata.dk eller er det en mulig leverandør eller hvad for noget?

/Daniel :-)

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:44

slettet.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 23:01

Hej Mads og Lasse,

Jeg syntes det er en kanon fed idé at starte så tidligt med egen webshop, men jeg syntes i skal starte i det små. Køb nogle produkter hjem fra jeres leverandør og sælg dem over PayPal.

Hvis i skal til at købe en webshop fra enten DanDomain eller nogle af de mange andre der er til stede på nettet, så har i en meget stor start udgift. Og som jeg kan forstå, så er det ikke det i er ude efter.
- Hvis jeg var jer ville jeg tage kontakt til jeres eventuelle leverandør og bestille 2 - 3 produkter hjem (gerne mange af hver). Når i har de produkter så start med at sælge dem over PayPal og se om der er mulighed for at kunne tjene penge på dette.

Hvis i kan se at:" ey, det her er der sku penge i", så tag kontakt til en hjemmeside-designer og få ham til at lave en hjemmeside med CMS og en webshop installeret.

Men jeg syntes i skal starte med en simpel hjemmeside (gerne let, overskuelig og elegant) og se om i kan få solgt noget, før i begynder at købe en mega dyr webshop.

- Håber det går jer godt!

Mvh
Jonathan Stoker
www.stokersnuff.dk 

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 00:08

Hej Mads og Lasse,

Super fedt at I vil starte egen virksomhed, det skal I nok få en masse godt ud af.

Jeg har været med til at starte en webshop med meget få midler og her benyttede vi www.scannet.dk

- det er et gennemtestet system og det fungere. Når I går hen og bliver rigtig store vil I nok finde begrænsninger i dette system, men den tid den sorg.

De har også et fedt modul hvor I kan benytte GLS og det har vi været rigtigt glade for.

Tag et kig på det og skyd endeligt løs hvis I har flere spørgsmål :-)

God arbejdslyst!

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)