Jeg har et engros firma jeg overtog for godt 3 år siden. Der er overskud i firmaet, men jeg skulle gerne bruge en kassekredit på min. 800.000 kr, men den er på kun 225.00, så det kniber med at få betalt mine regninger og det er virkeligt surt, da vi gerne vil...vores bank og de 3 andre vi har opsøgt, vil desværre heller ikke, da de også vil kigge på vores private gæld, som desværre er høj pga. gæld fra andet firma, som vi desværre mistede penge i pga. af fejl fra anden side. Er der en af jer, der kan komme med et godt råd til, hvor vi kan "finde" disse penge. Kender I en bank som ikke vil kigge på vores private gæld, eller er villige til at satse (på trods af et godt regnskab som nævnt)? På forhånd tak! |
Jeg har ikke et godt tip til en speciel bank, men det handler vel bare om at klø på med rundringningen og bankmøderne.
Mit tip (som du muligvis allerede arbejder på) er at tale med leverandørene for at få nogle aftaler i hus, som gør at dine omkostninger kommer til at ligge i mindre portioner og tættere op ad indtægterne, så kreditten ikke er nødvendig, eller så du kan klare den med en mindre kredit.