Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til musikbranchen.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Mick og Henrik ret, jeg tror det er en rigtig god ide at blogge, for det giver for det første kvalitets-inhold på din side, og for det andet, selvom du kan rejse den "nødvendige" sum penge, så bliver det stadig en kamp at få kunder til din side, og der kan din blog hjælpe dig til det. En blog, som folk følger med i skaber også et loyalitetsforhold til dit firma.

Fra Køge
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak hele vejen igennem for god respons.

Jeg er blevet meget klogere - og meget mere motiveret. 

Med venlig hilsen,
Martin 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu , mindst 1 , dansker der har gjort det. En ung fyr, kan ikke huske hans navn. Men han vandt som årets unge iværksætter , i en eller anden konkurrence for ca et par år siden.

Han arrangerede, og gør det sikkert stadig, busrejser til technofester i Tyskland ( primært ).

Prøv at Google lidt , og du finder sikkert frem til dit svar.

Når du får noget mere op og stå, så kan du evt. henvende dig til mig. Jeg har et fuldt udviklet koncept, som er lavet i samarbejde med nogle store kanoner indenfor underholdning, og som minder om det her. Af forskellige grunde er det ikke blevet til noget endnu. Jeg har fuld eneret på konceptet.

Jeg gider ikke bruge tid på èn der lige har fået en fin idè , og som ikke gider ligge timerne i det, så skriv når du er kommet noget videre. Så kan vi måske lave noget stort.

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Køge
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimi,

Den gruppe jeg formoder du snakker om, hedder noget lignende Danske Hardstylerz. Den type musik er bestemt ikke det, jeg har i kiggerten. 

Jimi Hove:
Jeg gider ikke bruge tid på èn der lige har fået en fin idè , og som ikke gider ligge timerne i det, så skriv når du er kommet noget videre. Så kan vi måske lave noget stort

Det lyder meget interessant, og hvis jeg kommer videre, vil jeg uden tvivl benytte mig af dit tilbud. 

Mange tak,

Med venlig hilsen,

Martin

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps:

Vil lige sige at det absolut ik har noget med din alder at gøre, tvært imod.Tænk hvis du var den nye Zuckerberg :-)

Jeg sidder bare med noget der ER færdigt, dog indenfor en anden gren af underholdning, men som nemt kan flyttes rundt.

Den eneste grund til at jeg siger som jeg siger, er at jeg gerne vil se om du kan tænke selvstændigt. En ting er at få ideen, og en anden ting er at se mit projekt og sige : " Det er lige sådan det skal se ud ". Det det hårde selvstændige arbejde jeg leder efter, de kreative tanker og viljen til handling.

Jeg har fået din PM. Jeg svarer på den senere :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Roskilde/København
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Synch Advokater Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Bøgenskjold
Advokat (L), Partner 

Fra Køge
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det lyder super interessant. Kigger lige på det :)

Med venlig hilsen,

Martin

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)