Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

er der noget mangler rengøring et kvalitet firma??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

hej!!

vi har lige startede et rengøring firma med folk har over 10 år erfaring inden for rengøringsbrancen god pris og god kvalitet???

Fra Nordjylland
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:06

Tillykke! Super godt... men hvad hedder det? Hvor i landet ligger det? Har i en hjemmeside? Hvad med priser?

Jeg tror folk ville være lidt mere interessede, hvis du gav nogle flere oplysninger om firmaet.

Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

hej!!

det hedder LA service vi dækker midtjylland ,syddanmark,og fyn.   nej vi har ikke et hjemme side men kommer nok og vil vi ikke oplyser priser her. men vi vil meget gerne snakker om det . men Du vil typisk kunne spare op til 15-30 % af dine nuværende udgifter til rengøring

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:43

lalith:

hej!!

det hedder LA service vi dækker midtjylland ,syddanmark,og fyn.   nej vi har ikke et hjemme side men kommer nok og vil vi ikke oplyser priser her. men vi vil meget gerne snakker om det . men Du vil typisk kunne spare op til 15-30 % af dine nuværende udgifter til rengøring

Altså denne "salgssnak" hører man jo fra mange...typisk spare...osv... Så når andre nævner timepris, så syntes jeg den manglende prisinfo ødelægger prissammenligningen.

Og pris er vel noget der bliver konkurreret meget på...

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lalith:

hej!!

Spare 15-30% betyder det så at I betaler for at komme og gøre rent for mig eller? 

Stick out tongue Undskyld... jeg kunne ikke lade være...

Fra Odense
Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:09

Hej,

Ja desværre, og det er nok derfor denne branche har det svært...

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 14:46

Jeg blev bedt om at assistere med at give et tilbud på rengøring.

Efter en del regnearbejde kom jeg til det resultat at tilbudet skulle minimum være på 1.200.000

Jeg gjorde det klart at hvis der kom en dum vinter, så ville det blive svært at holde et overskud.

Det viste sig at han ikke turde skrive 1.2 i tilbudet så han havde reduceret det til 1 million.

Han fik at vide at kvaliteten og prisen skulle ned, hvorefter han gav et tilbud på 650.000

Han fik det ikke, kunden valgte at tage et tilbud på 425.000

Jeg har mange gange spurgt mig selv, hvordan kan et godt tilbud til 1.200.000 blive reduceret til 425.000

Nu ser jeg en som vil lave god kvaltet med erfarne medarbejdere og stiller i udsigt at man kan spare yderligere 30%

WOW - det kan man da kalde en brance med gang i.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)