Jeg er en 22årig multimediedesigner studerende på 4. semester og jeg står og skal igang med mit eksamensprojekt, så jeg er på udkig efter en samarbejdspartner.
Jeg kan tilbyde din virksomhed et komplet hjemmeside design eller redesign sat op et valgfrit kendt CMS system, eller hjemmelavet CMS system hvis der krav til speciel funktionalitet.
Jeg koder mine sider 100% i hånden og skriver altid valid semantisk korrekt kode.
Som jeg ser det er webdesign mere end at smide de vigtigste ting op i et flot design. Jeg kan tilbyde en side der tager udgangspunkt i et eller flere konkrete formål og er skræddersyet for at opfylde dette/disse.
Desuden er jeg også meget interesseret i at arbejde med at skabe fede brands som kunder kan forholde sig til såvel som moderne markedsføring med sociale medier.
Omfanget af mine arbejdsopgaver vil uden tvivl variere efter hvilken type virksomhed du har, det eneste krav jeg stiller er at det er et projekt, jeg kan skrive en god opgave om og at jeg har mulighed for løbende kontakt under processen, så jeg kan have mit produkt færdigt inden den 5 juni.
Husk det her er din chance for at få en fantastisk web side helt gratis og indenfor to måneder. (jeg kommer til at arbejde uafbrudt)
Kontakt mig endelig på mail@thomasmolby.com eller 60 13 83 56