Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Postkort til markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Charlottelund
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis vi kort ser bort fra at jeg kunne bruge en professionel trykker...

Jeg vil gerne lave omkring 100 reklame postkort, som jeg skal sende ud til gamle kunder og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at finde noget "postkort papir". Jeg har søgt på google m.v. og kan finde forskellige typer for fotopapir, men jeg er jo ikke interesseret i et postkort med Canon eller Kodak logo på bagsiden.

Er der nogen der ved hvilken type papir der bliver brugt til postkort, hvis vi snakker digitalprint og ikke off-set tryk?

mvh

Niels

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:15

Der bruges mange forskellige til postkort. Men spørgsmålet er om du kan få noget i så lille en mængde. Chromocard er bl.a. brugt. Du kan jo evt. se på digitalprint hos nogle af de prof. jeg mener de skriver kartonkvalitet...Havde det været mig! så ville jeg afgjort droppe tanken om at gøre det selv, og få det ordnet hos enten Vistaprint eller Lasertryk. Det kan ikke betale sig at spare de få hundrede på at bruge timer selv...Og ende op med en kvalitet der ikke er i orden...

Ellers prøv evt. at kigge på Papyrus, her fandt vi vores karton dengang jeg arbejdede med det.

Mvh. Martin

Fra Charlottelund
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:59

Hej Martin

Tusind tak for dit svar

Cheers

Niels

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)