”De fleste virksomheder oplever problemer i deres første leveår.” ”De fleste problemer kan løses relativt let og hurtigt, hvis bare man påbegynder en løsning.” ”Valg af løsningsmodel er i de fleste tilfælde nemmere for en person, der kommer udefra.” ”En person der kommer udefra, kan ofte se problemer, der ikke er kommet op til overfladen endnu.” ”Problemer der endnu ikke er kommet op til overfladen, kan ikke behandles og løses.” ”Uløste problemer medfører nye problemer.” · Er du tilfreds med din virksomheds overskud? · Ved du, hvad du kan tillade dig at bruge på annoncer i år? · Ved du, hvor du henter hjælp, stiller spørgsmål og får brugbare svar? |
Vækst er mange ting...
Vækst kan være forbedrede arbejdsgange, så der bliver bedre tid til at servicere de kunder, der kommer med omsætningen. Vækst kan være bedre styring af udgifterne, så der bliver mere tilbage når dagen er omme. Og vækst kan være opdyrkning af nye kunder:
Når du vil gøre opmærksom på dig selv, er det vigtigt, at du giver kunden lyst til at handle med dig. Derfor må det første indtryk være perfekt.
Det første indtryk er som oftest skriftligt, som her i forum''et. Husk derfor at læse korrektur på det du har skrevet, inden du trykker på "Submit"-knappen. Det skulle jo ikke så gerne være noget sludder, du er kommet til at skrive, og der skal være stavet rigtigt i hele teksten. Hvis du har et problem med formulering eller stavning (stort eller lille), så ved du det godt selv. Så må du alliere dig med nogen, der kan hjælpe med at læse korrektur.
Det er jo ærgerligt at sortere 60% af de potentielle kunder fra, blot fordi man ikke har brugt nogle få minutter på at fjerne slå-fejl ikke?