Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Barrierre med salget? - måske du mangler mere Feminine Sales Power?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus-området
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære iværksætter-kvinder,

.... eller er det mon i virkeligheden mest mænd, der suser rundt herinde på Amino.dk??

Uanset om der er "hul i gennem" til jer eller ej, giver jeg her en frisk audio på mine overbevisninger og min kvindevenlige grundtanke - når jeg arbejder med helhedsorienteret forretningsudvikling for kvinder, der gerne vil sælge mere, sælge med nydelse.

Du nok faktisk ikke at kede dig... den varer blot ca. 4 minutter  :o)

"Stemmen til virksomhedens SALGS-hjerte"

Há en forsat skøn april - med Påsken lige om hjørnet!

Næste netværksbrunch incl. foredrag sker den 24. maj '11 kl. 10-13. Du FÅR værktøjer og inspiration til at booste din business og en masse praktisk træning i at sælge på den feminine måde - godt hjulpet på vej af mig og min visionære tilgang til at berige hinanden.

Kh.

Louise Schubert

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:07

Nej-nej vi er her da... Smile  Måske bare ikke helt så mange af os...

Nogen af os har bare lidt for travlt med at sælge, til at hive en dag ud af kalenderen til en brunch. Det lyder ellers hyggeligt.

Foreslår hermed at det foregår udenfor almindelig arbejdstid Yes

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:07

Fra Århus-området
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:27

Hej Jannie N,

Dejligt med et livstegn :o)

Min netværksbrunch incl. foredrag er skam også SALG. Bare på en nydelsesfuld måde :o) Derfor er det netop i ARBEJDSTIDEN, så det ikke går ud over familietiden.

Jeg skaber rammerne til visionære impulser med et indlæg i helhedsorienteret forretningsudvikling som vander "det feminine salg".

Særligt de kvinder, der henvender sig til andre kvinder eller gerne VIL - er det en ekstra dejlig mulighed. For min ånd er nemlig rigtig meget, at vi beriger hinanden - sælger et navn, et firma, produkter, ydelser, en idé - ja hele ambassadør-tanken lever i fuld flor her. En skøn øvelse i at sælge på den feminine måde.

Her har du en udtalelse fra en glad netværksbrunch-deltager:

"Jeg synes, det var et inspirerende forum i lækre omgivelser. Blandingen af god mad, business snak, hyggesnak og oplæg, gjorde rummet til et uformelt og trygt sted. Det indbød til ærlighed omkring bordet, og vi fik nogle gode og ærlige samtaler om vores virksomheder.

Jeg fik nye kontakter til mit netværk og gode fifs til at bruge mine styrker som kvindelig netværker og virksomhedsejer.

Netværk er guld værd – og denne form for netværksmøde er anderledes end dem, jeg er vant til. Og jeg kunne helt sikkert godt have brug for et par salgsfifs"

Lise Buttle Eskildsen, indehaver af Buttle Kommunikation & Informatioon, www.buttle.dk

Kh.

Louise Schubert

Feminine Sales Power

Fra Næstved
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:23

Uha, der kunne vi mænd nok godt lære noget, hvis vi sad med på sidelinjen. Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13

Denne tråde burde have meget mere opmærksomhed Big Smile

Jeg syntes, at initiativet er super interessant. Kvinder, I kan noget som vi mænd ikke kan, og hvis du ikke ved, hvad det er, så kommer det da helt sikkert frem i sådan et netværk Yes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)