|
Hejsa! Haha.. nej jeg kan ikke tilbyde dig en gratis reklame T-shirt.. men inspireret af en Amerikansk film så tænkte jeg: "Gad vide om man kan tjene penge på at give reklame-tøj væk?" Sådan lidt a la sponsorcar blot med tøj.... Mange render jo rundt i t-shirts m.m. med logoer som de enkelte firmaer giver væk til deres kunder osv.. måske man kunne tjene en skilling ved at lave en service hvor man har forskellige målgrupper der ønsker at modtage reklametøj (og gå i det). Og firmaerne betaler for reklamepladsen på tøjet??? Eller findes det måske allerede? (i så fald vil jeg gerne have et link) ellers er ideen hermed givet videre :-) |
Gratis reklame T-shirt
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
|
Fin nok idé du har der. Dog ved jeg ikke helt om det er attraktivt for firmaerne, da reklametøj jo oftest også koster en del. Derfor bliver reklametøj også mest brugt til som gaver, til medarbejdere, spillere eller andre i tæt på firmaet, altså ikke bare ting man smider rundt med. Var det tilfældet, var det jo bare med at få dem lavet og smide en stak i det lokale supermarked. Men hvis du får strikket et rigtigt koncept sammen, kan der da sikkert være penge i det, men tror du skal overveje at give forbrugeren penge for at gå med tøjet, som fx sponsorcar. |
// Jesper Skov
|
Hej igen.. Det er nu ikke for at jeg selv har i tankerne at føre projektet ud i livet.. så det står folk frit for at benytte forslaget :-) Der vil selvfølgelig skulle arbejdes en del med konceptet før det ville kunne stables på benene... men jeg melder mig i hvert tilfælde gerne til at modtage nogle t-shirts! *G* Måske man kunne lave en formidlings-service for sportshold? Ofte betaler annoncørerne vel egentligt også mere end blot tøjet når det er i forbindelse med sportshold? Ja.. træningstøj, jakker og sweatshirts er nogle dyre ting at give væk.. haha.. jeg sidder lige nu med associationer til sponsorcar om at man kan vælge "helforlie" eller blot et banner. Som jeg lige forestiller mig det skal det selvfølgelig ikke blot være en eller anden tilfældig sweatshirt med et påklistret logo, der slet ikke passer ind i farverne... Det skal da laves ordentligt så tøjet samtidigt bliver pænt at se på og dermed også vil blive brugt.. nogle logos kan jo nemt flettes ind i andet design.. Hehe.. jeg har næsten ført de ud i livet i tankerne nu! ![]() Nå men glæder mig til at få et par træningsdragter en dag ![]() Hmm.. måske det bliver en lille udvidelse til Lokalspot en dag ude i fremtiden ![]() |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Bliv gratis medlem